فیلترها

جستجوی پیشرفته

دسته‌بندی‌ها

تنظیم مجدد این گروه

فقط کالاهای موجود

نمایش محصولات تخفیف خورده

رنگ

سوتین نخی

شورت نخی زنانه

پک شورت زنانه

نظم دهنده کشو

لباس زیر زنانه

  • سوتین زنانه

    سوتین زنانه

    خرید سوتین زنانه از فروشگاه اینترنتی گروچا

    در گذشته، خرید سوتین تنها به دلیل محافظت از سینه‌ها و رعایت مسائل بهداشتی انجام می‌شد؛ اما در سال‌های اخیر، مواردی مانند جذابیت ظاهری و راحتی هنگام استفاده، اهمیت بسیار زیادی میان بانوان پیدا کرده است و اکنون این مسائل، فاکتورهای بسیار مهمی در خرید سوتین محسوب می‌شوند.

    علاوه بر مسائل ظاهری مثل طرح و رنگ‌بندی محصول، باید در زمان خرید سوتین زنانه یا دخترانه، به نکات دیگری مثل جنس سینه‌بند و کاربرد آن توجه کرد.

    نحوه انتخاب صحیح سایز سوتین

    برای اندازه‌گیری سایز سوتین تنها کافیست روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید و در صفحه محصول دکمه << راهنمای سایز >> را بزنید. در پنجره باز شده می‌توانید به صورت کامل آموزش نحوه پیدا کردن سایز دقیق خود را برای محصول انتخابی مشاهده کنید. توجه کنید که محصولات مختلف از برند‌های متفاوت، ممکن است نحوه سایز بندی متفاوتی داشته باشند.

    توجه: قیمت سوتین در سایزهای مختلف، یکسان است.

    نکات مهم در خصوص خرید اینترنتی سوتین

    هنگام خرید آنلاین سوتین باید به نکات مختلفی توجه کرد که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر می‌شوند:

    • توجه به لباس روی سوتین: نوع لباسی که روی سوتین استفاده می‌شود، می‌تواند در انتخاب مدل سوتین تأثیرگذار باشد. به عنوان مثال، معمولاً سوتین مناسب برای لباس مجلسی، با سوتین مورد استفاده زیر لباس بافت، کاملاً متفاوت است. در یکی زیبایی، طرح و رنگ اولویت اول را دارد و در دیگری بحث راحتی مطرح است.
    • محل استفاده و دمای هوا: با توجه به دمای هوا و محل استفاده از لباس زیر، ممکن است جنس سوتین تغییر کند. مثلاً سوتین نخی یکی از بهترین گزینه‌ها در فصل گرما است.
    • میزان فعالیت بدنی و تعریق: در صورت فعالیت زیاد و تعریق بالا، باید از محصولی استفاده کرد که توانایی جذب عرق بدن را داشته باشد؛ مانند سوتین اسفنجی یا ورزشی.
    • بند قابل تنظیم: داشتن قابلیت تنظیم بند بسیار مهم است و انتخاب سایز مناسب، یکی دیگر از نکات مهم در خرید سوتین محسوب می‌شود.

    معرفی انواع سوتین و کاربرد آنها

    لباس‌های زیر در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند تا برای سلایق گوناگون و استایل‌های بدنی متفاوت قابل استفاده باشند. سوتین‌ها بسیار متنوع هستند اما می‌توان آنها را در چند گروه اصلی قرار داد. محصولات هر دسته ویژگی‌هایی دارند که در انتخاب افراد تاثیر می‌گذارند.

    1. سوتین اسفنجی: یکی از پرطرفدارترین سینه‌بندها، سوتین اسفنجی است که با نام‌های ابری یا کاپ‌دار نیز شناخته می‌شود. این نوع لباس زیر تمام یا نوک سینه را پوشش می‌دهد. در ساخت برخی از این محصولات از پارچه ضد حساسیت استفاده شده که برای بانوانی که پوست حساس دارند، بسیار مناسب است. از دیگر مزیت‌های سوتین اسفنجی می‌توان به؛ فرم دادن سینه‌ها، پوشاندن نوک سینه، راحتی هنگام استفاده، جلوگیری از افتادگی سینه و جلوگیری از بزرگ شدن سینه، اشاره کرد. شما می‌توانید این محصولات را در دسته‌بندی سوتین کاپ اسفنجی گروچا مشاهده کرده و کالای مورد نظرتان را سفارش دهید.
    2. سوتین شیردهی: مناسب‌ترین گزینه برای مادرانی که به نوزاد خود شیر می‌دهند، سوتین شیردهی است. این محصول از جنس نرم‌تری ساخته شده و دارای یک قزن یا دکمه است که فرآیند شیردهی را راحت‌تر می‌کند. به علاوه، معمولاً این سینه‌بندها در قسمت نوک سینه دارای پارچه ضخیم‌تری هستند تا در صورت پس دادن شیر، مانع کثیف شدن لباس رویی شود.
    3. سوتین دکلته: سینه‌بند دکلته که به سوتین بدون بند نیز معروف است، اغلب زیر لباس مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که بیشتر لباس‌های مجلسی زنانه و دخترانه باز است، وجود یک بند اضافه می‌تواند به کل جذابیت ظاهری را از بین ببرد. به همین خاطر در چنین شرایطی پیشنهاد می‌شود که از سوتین دکلته استفاده شود. این لباس زیر، معمولاً به کمک قسمت کمر و فنر پایین کاپ ثابت می‌ماند. همچنین به‌کارگیری روکش سیلیکونی یا پلاستیکی، از سر خوردن آن جلوگیری می‌کند.
    4. سوتین فنردار: در این نوع سینه‌بند، فنر باریکی زیر کاپ‌ها استفاده شده است که موجب فرم‌گیری بهتر سینه‌ها می‌شود.
    5. سوتین نخی: معمولاً راحت‌ترین لباس‌های زیر از جنس نخ تولید می‌شوند. سوتین نخی با عبور هوا از خود، امکان بروز بیماری‌های پوستی را کاهش می‌دهد. سینه‌بند نخی برای استفاده روزمره و طولانی مدت بسیار مناسب است. در دسته‌بندی سوتین نخی سایت گروچا می‌توانید این محصولات را با تنوع بالا در طرح و رنگ مشاهده کنید.
    6. سوتین گیپور یا تور: شرکت‌های تولید کننده لباس زیر، محصولات جذابی را با حالت توری شکل و از جنس ابریشم، کتان یا الیاف مصنوعی تولید می‌کنند که به گیپور معروف هستند. سوتین‌های گیپور اغلب کارشده هستند و روی بدن زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند.
    7. سوتین دانتل: پارچه‌های دانتل شباهت زیادی به گیپور دارند. یکی از راه‌های تشخیص تفاوت آنها، عدم وجود الیاف پنبه و گران‌تر بودن دانتل نسبت به گیپور است. سوتین‌های دانتل معمولاً دارای طرح‌های گلدار هستند و نسبت به مدل‌های گیپور طراحی شلوغ‌تری دارند.

    فروش انواع سوتین در فروشگاه اینترنتی گروچا

    یکی از مزیت‌های خرید سوتین به صورت آنلاین، تنوع بالای محصولات و امکان مقایسه قیمت است. فروشگاه گروچا علاوه بر دسته‌بندی‌های ذکر شده، سوتین‌های خود را در دسته‌بندی‌های متفاوت دیگری نظیر پرسی، ماستکتومی، میکروفایبر، پرلون و بدون فنر ارائه می‌دهد. شما می‌توانید اجناس ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت و ارسال رایگان دریافت کنید.

    سوالات متداول

    1_ چگونه سایز مناسب سوتین را انتخاب کنم؟

    محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و در صفحه محصول روی دکمه راهنمای سایز کلیک کنید تا به راحتی سایز مدنظر خود را پیدا کنید.

    2_ مهم‌ترین نکات در خرید سوتین چیست؟

    • انتخاب سایز مناسب
    • خرید سوتین متناسب با کاربری مورد نظر
    • انتخاب جنس پارچه مرغوب
    • توجه به راحتی و جذابیت ظاهری

    3_ سوتین فنردار بهتر است یا بدون فنر؟

    این موضوع کاملاً به شما بستگی دارد؛ اگر لباس‌زیری می‌خواهید که حمایت بیشتری از سینه‌هایتان داشته و آنها را بالا نگه دارد، از مدل‌های فنر دار استفاده کنید. اما اگر راحتی اولویت شما است، پیشنهاد ما مدل‌های بدون فنر است.

    4_ بهترین سوتین برای استفاده روزمره کدام مدل است؟

    با توجه به اینکه مدت زمان استفاده از این لباس‌زیر زیاد است، بهتر است از مدل‌های راحت‌تر مثل نمونه‌های نخی، اسفنجی و توری استفاده کنید.

    5_ چطوری مدل سوتین مورد نظر خودمو تو گروچا پیدا کنم؟

    شما می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود در کنار یا بالای صفحه، نوع، رنگ، سایز و برند سوتین مورد نظر خود را انتخاب کرده و نتایج را مشاهده کنید.

    6_ مدت زمان استاندارد استفاده از سوتین چقدر است؟

    بهترین زمان برای تعویض سوتین در صورت استفاده روزمره، 6 ماه پس از خرید است؛ چون دیگر راحتی و پشتیبانی لازم از سینه‌ها را ندارد و البته از نظر بهداشتی نیز بهتر است پس از گذشت این مدت، سوتین خود را تعویض کنید. لازم به ذکر است که اگر به خوبی از سوتین مراقبت شود، می‌توان کمی بیشتر نیز از آن استفاده کرد.

    7_ دلیل قیمت بالای سوتین‌های مجلسی چیست؟

    از آنجا که سوتین مجلسی از مواد اولیه مرغوب‌تری تهیه شده، همچنین برای طراحی و دوخت آن زمان بیشتری صرف شده است، قیمت این محصولات کمی بالاتر است.

    8_ آیا استفاده از سوتین ورزشی الزامی است؟

    از آنجا که تحرک در هنگام ورزش زیاد است، تکان خوردن و کش آمدن سینه‌ها موجب به هم خوردن فرم ایده آل آنها می‌شود و از طرفی تعریق در هنگام ورزش افزایش پیدا می‌کند، در نتیجه می‌توان گفت؛ استفاده از سوتین ورزشی هنگام فعالیت بدنی الزامی است.

  • شورت زنانه

    شورت زنانه

    خرید شورت زنانه از فروشگاه اینترنتی گروچا

    انتخاب یک شورت زنانه خوب، همواره یک چالش برای بانوان بوده و هست؛ البته در این خصوص باید حق را کاملاً به خانم‌ها و دختران سخت پسند ایرانی داد. آشنایی با انواع شورت‌های دخترانه و زنانه و ویژگی‌های هر کدام، می‌تواند افراد را به مدل دلخواهشان نزدیک‌تر و فرآیند انتخاب محصول را کوتاه‌تر کند. به علاوه، برای داشتن انتخابی مطمئن‌تر، باید نکات خرید لباس زیر را مورد توجه قرار داد. با رعایت این موضوعات، بانوان می‌توانند یک خرید لذت بخش را تجربه کنند.

    نحوه اندازه‌گیری سایز شورت زنانه برای خرید آنلاین

    برای اندازه‌گیری سایز شورت زنانه تنها کافیست روی محصول مورد نظر خود کلیک کنید و در صفحه محصول دکمه << راهنمای سایز >> را بزنید. در پنجره باز شده می‌توانید به صورت کامل آموزش نحوه پیدا کردن سایز دقیق خود را برای محصول انتخابی، مشاهده کنید. توجه کنید که محصولات مختلف از برند‌های متفاوت، ممکن است نحوه سایز بندی متفاوتی داشته باشند.

    نکته مهم در خرید شورت زنانه!

    توجه داشته باشید که شورت زنانه لباس زیر مهمی است و به دلیل تماس مستقیم با حساس‌ترین نقطه بدن، نقش مهمی در سلامتی بانوان دارد. به همین جهت، استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید لباس زیر زنانه، بسیار حیاتی است؛ پس در خرید آن باید کیفیت محصول را ملاک انتخاب قرار داد، نه قیمت آن را! خرید یک شورت ارزان و بی‌کیفیت می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

    قیمت شورت زنانه به چه عواملی بستگی دارد؟

    • کیفیت دوخت
    • مواد اولیه
    • نوع طراحی

    این موارد چند نمونه از فاکتور‌هایی هستند که روی قیمت شورت زنانه تأثیر می‌گذارند. به همین دلیل شورت‌های مجلسی قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات دارند. فروشگاه گروچا با ایجاد امکان مقایسه قیمت، نسبت به سایر فروشندگان بازار، قیمت بسیار مناسب‌تری را ارائه می‌دهد.

    معرفی انواع مدل‌های شورت زنانه و کاربرد آنها

    لباس زیر زنانه در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی الگوبرداری و تولید می‌شود که هر کدام از آنها کاربرد خاص خود را دارند.

    1. شورت نخی زنانه (شورت راحتی): از پرطرفدارترین شورت‌های زنانه، محصولاتی هستند که تماماً از جنس نخ تولید می‌شوند. این مدل شورت‌ها برای استفاده روزمره بسیار راحت هستند؛ به همین دلیل به آنها شورت راحتی زنانه هم گفته می‌شود. جنس مرغوب و لطافت شورت‌های نخی، مانع از ایجاد رطوبت و بروز عفونت در بانوان می‌شود. شورت‌های زنانه طرح دار معمولاً از جنس نخ تولید می‌شوند. در دسته بندی شورت نخی گروچا، می‌توانید با کیفیت‌ترین شورت‌‌‌‌های نخی و راحتی را از بهترین برند‌ها مشاهده کرده و سفارش دهید؛ کالای شما با ارسال رایگان و در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد.
    2. شورت زنونه گیپور و تور: شورت‌های گیپوری، انتخابی مناسب برای استفاده زیر لباس‌های مجلسی هستند. طرح و برش این شورت‌ها به شکلی است که بعد از پوشیدن، جذابیت خود را بیشتر نشان می‌دهند. گیپور گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال شورت و سوتین ست هستند. شما می‌توانید زیبا‌ترین شورت‌های گیپور را در سایت گروچا مشاهده کنید.
    3. شورت لامبادا: شورت لامبادا کمترین میزان تماس با بدن را دارد. شورت‌های لامبادا به دلیل جذابیت ظاهری، انتخاب اول بسیاری از بانوان در روابط عاطفی و زناشویی است. به دلیل نوع خاص طراحی، این مدل شورت از روی لباس قابل مشاهده نیست؛ در نتیجه گزینه مناسبی برای استفاده زیر لباس‌های مجلسی روشن یا نازک به حساب می‌آیند.
    4. شورت پادار زنانه: شاید کم طرفدارترین نوع شورت زنونه، مدل‌های پادار باشند. این محصولات به دلیل عدم جذابیت ظاهری، خیلی مورد استقبال بانوان عزیز قرار نمی‌گیرند. این در حالی است که شورت زنانه پادار بسیار راحت است و معمولاً از مواد اولیه مرغوب در تولید آن استفاده می‌شود.
    5. شورت اسلیپ زنانه: لباس زیر زنانه اسلیپ که به شورت هفتی هم معروف است، یکی از محبوب‌ترین محصولات به حساب می‌آید. در شورت اسلیپ، قسمت نشیمنگاه و آلت تناسلی کاملاً پوشش داده می‌‎شود؛ اما به دلیل طراحی هفتی شکل، ناحیه ران باز است. همین موضوع باعث راحتی این لباس زیر می‌شود. شما می‌توانید این محصولات که مناسب استفاده روزانه هستند را در دسته‌بندی شورت اسلیپ زنانه مشاهده کنید.
    6. شورت هیپستر: در شورت هیپستر قسمت ران پوشیده نمی‌شود و طراحی آن کمی شبیه به بیکینی است. این محصولات فاق متوسطی دارند و به نسبت سایر محصولات، مقدار بیشتری شکم و کمر را پوشش می‌دهند.
    7. شورت بارداری: بانوان محترمی که در دوران بارداری هستند، در چند ماهه پایانی دچار افزایش وزن می‌شوند که این افزایش وزن بیشتر خودش را در ناحیه شکم، پهلو و باسن نشان می‌دهد. شورت‌های بارداری علاوه بر طراحی خاص، با قابلیت کشسانی بالا تولید می‌شوند تا در صورت افزایش حجم نواحی اطراف شکم، مادر همچنان احساس راحتی داشته باشد. برای مشاهده طرح‌های مختلف شورت بارداری زنانه، به دسته‌بندی مربوطه مراجعه کنید.

    محصولات دیگری از جمله ورزشی (اسپرت)، برزیلی، بلکس، مجلسی، فانتزی، نیم‌پا، دانتل، پلی آمید، چیکی، پروتز دار، چرم و… وجود دارد که هر کدام از آنها برای استفاده در مکان و زمان خاصی مناسب هستند. خبر خوب اینکه تمامی این مدل‌ها را می‌توانید در این صفحه مشاهده و با سایر محصولات مقایسه کنید؛ در نهایت محصول مورد نظرتان را انتخاب و سفارش دهید؛ انتخاب از شما، تضمین کیفیت از ما.

    سوالات متداول

    1- مهم‌ترین فاکتور در انتخاب لباس زیر چیست؟

    با توجه به برخورد مستقیم شورت با ناحیه تناسلی، کیفیت مواد اولیه مهم‌ترین فاکتور در انتخاب لباس زیر است.

    2- چگونه سایز شورت زنانه را به درستی انتخاب کنیم؟

    با اندازه‌گیری دور کمر و باسن، می‌توان به راحتی سایز شورت زنانه مناسب را پیدا کرد. برای اطلاع از سایز خود به جدول داخل متن مراجعه کنید.

    3- مناسب‌ترین شورت برای استفاده روزمره کدام است؟

    شورت‌های نخی یا راحتی و مدل‌های اسلیپ، بهترین انتخاب برای استفاده روزمره هستند.

    4- آیا استفاده از شورت بارداری الزامی است؟

    هیچ اجباری در استفاده از این نوع لباس زیر وجود ندارد؛ اما تهیه یک شورت مناسب بارداری راحتی دو چندانی را برای مادر ایجاد می‌کند.

    5- مزیت اصلی شورت‌های اسپرت چیست؟

    شورت‌های ورزشی قابلیت جذب آب بالایی دارند و مانع از ایجاد ربوطب در ناحیه تناسلی می‌شوند. به علاوه، این محصولات برای استفاده هنگام ورزش راحت‌تر هستند. در نتیجه به دختران و خانم‌های ورزشکار پیشنهاد می‌کنیم که حتماً هنگام فعالیت بدنی از شورت اسپرت استفاده کنند.

  • ست لباس زیر زنانه

    ست لباس زیر زنانه

  • گن زنانه

    گن زنانه

  • اکسسوری لباس زیر زنانه

    اکسسوری لباس زیر زنانه

  • برالت زنانه

    برالت زنانه

در صفحه
نمایش 865 - 900 از 2259 آیتم
نمایش 865 - 900 از 2259 آیتم

خريد آنلاین لباس زير زنانه

انواع لباس زیر زنانه از جمله شورت، سوتین، گن، ست شورت و سوتین، اکسسوری و برالت زنانه، در فروشگاه آنلاین گروچا در اختیار شماست! هنگام خرید لباس زیر زنانه، با وجود تنوع بسیار بالای محصولات، دختران و خانم‌‌های عزیز سردرگم می‌شوند؛ چون نمی‌دانند چه جنسی، چه طرحی، چه مدلی و چه سایزی را انتخاب کنند، اما نگران نباشید این مطلب برای راهنمایی شما آماده شده‌است.

محبوب‌ترین برندهای لباس زیر دخترانه و زنانه

شاید بسیاری از خانم‌ها هنگام خرید لباس زیر به برند آن توجه نکنند اما این موضوع برای خیلی از بانوان اهمیت بالایی دارد. برخی از برندهای پرطرفدار لباس زیر زنانه را در این قسمت مشاهده می‌کنید:

چطور هنگام خرید اینترنتی سایز صحیح لباس زیر را انتخاب کنیم؟

با توجه به دغدغه بانوان محترم در خصوص سایز لباس زیر، گروچا برای تمامی محصولات خود راهنمای سایز جداگانه‌ای در نظر گرفته است. هر محصولی را که پسند کردید، پیش از ثبت سفارش، روی دکمه <<راهنمای سایز>> کلیک کنید تا بتوانید سایز مناسب خود را پیدا کنید.

چه جنسی از لباس زیر بهتر است؟

لباس زیر‌هایی که از جنس نخ یا نخ پنبه‌ای تولید می‌شوند، برای سلامت پوست مناسب‌تر هستند، به علاوه راحتی بیشتری هم دارند. شاید قیمت این نوع لباس زیر کمی گران‌تر باشد، اما راحتی و کیفیت در انتخاب شورت و سوتین، حرف اول را می‌زنند.

انواع لباس زیر زنانه و کاربرد آنها

لباس زیر زنانه را با توجه به نوع پوشش و محل قرار گیری آن به چند دسته تقسیم می‌کنند که هر کدام مدل‌ها و کاربردهای ویژه‌ای دارند.

شورت زنانه

شورت‌های دخترانه و زنانه، در انواع مختلفی تولید می‌شوند. این تنوع در مدل، طرح و در رنگ قابل مشاهده است. هر کدام از مدل‌های شورت زنانه کاربرد مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال نمی‌توان شورتی که برای افزایش جذابیت در هنگام روابط زناشویی به کار می‌رود را برای روزمره هم استفاده کرد.

محبوب‌ترین مدل‌های شورت زنانه شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. شورت نخی زنانه: بهترین شورت راحتی زنانه برای استفاده روزمره
  2. شورت زنانه گیپور: شورتی شیک، جذاب و مجلسی
  3. شورت لامبادا: بهترین شورت برای روابط عاطفی و زناشویی
  4. شورت پادار زنانه: شورت مناسب برای افرادی که تعریق زیادی دارند.
  5. شورت اسلیپ زنانه: شورت اسلیپ یا هفتی، انتخاب مناسب برای طرفداران راحتی
  6. شورت بارداری: اگر در دوران بارداری هستید، حتما این شورت را تهیه کنید.

نکته: همیشه در خرید شورت زنانه، علاوه بر زیبایی و کاربرد، به جنس پارچه و کیفیت دوخت آن توجه ویژه داشته باشید.

سوتین

استفاده از سوتین نامناسب می‌تواند علاوه بر آسیب به سلامتی، جذابیت ظاهری سینه‌ها را نیز از بین ببرد. سینه‌بند‌های مختلف، کاربرد‌های متفاوتی دارند و هر کدام برای شرایط خاصی مناسب هستند.

پرطرفدارترین سوتین‌های دخترانه و زنانه شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سوتین اسفنجی: سوتین کاپ‌دار، ابری یا اسفنجی، فرم جذابی به سینه‌ها داده و از مشکلاتی نظیر افتادگی سینه یا بزرگ شدن بیش از حد آنها، جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید در صفحه سوتین کاپ اسفنجی سایت گروچا، دنیایی از انواع مدل‌های سوتین اسفنجی را مشاهده کنید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.
  • سوتین شیردهی: بهترین گزینه برای مادرانی که به فرزند خود در خارج از خانه شیر می‌دهند، سوتین شیردهی است.
  • سوتین دکلته: انتخابی مطمئن برای استفاده در زیر لباس‌های مجلسی، سوتین دکلته است. اگر لباس مهمانی خود را تهیه کرده‌اید اما هنوز نمی‌دانید چه لباس زیری برای آن بپوشید، حتماً سوتین های دکلته فروشگاه گروچا را مشاهده کنید.
  • سوتین نخی: راحت‌ترین سینه‌بندی که می‌توان از آن استفاده کرد، یک سوتین نخی است. اگر مدت طولانی داخل یا خارج از منزل مشغول انجام فعالیت‌های روزمره هستید، سوتین نخی بهترین گزینه برای شما است.

ست شورت و سوتین

ترجیح دختران و خانم‌هایی که اهمیت زیادی به جذابیت ظاهری خود می‌دهند، خرید ست شورت و سوتین زنانه است. تمامی مدل‌هایی که در بخش شورت زنانه و سوتین گفته شد، در مدل‌های ست هم موجود هستند. اگر شما هم به جذابیت ظاهری خود اهمیت می‌دهید، ست‌های جذاب گروچا را از دست ندهید.

گن زنانه

گن زنانه ابتدا برای پنهان کردن بیرون زدگی شکم طراحی شد. اما در ادامه مدل‌های پروتز دار هم به بازار آمدند. گن زنانه پروتز دار، حجم قسمت‌هایی مثل باسن و ران را افزایش می‌دهد. گن‌ها معمولاً به صورت تک رنگ تولید می‌شوند اما شما می‌توانید مدل‌های رنگی جذابی را در گروچا مشاهده کنید.

فروشگاه لباس زیر زنانه گروچا

تمامی مدل‌ها و برندهایی که بالاتر ذکر شد، داخل سایت گروچا موجود هستند. شما می‌توانید برای خرید لباس زیر زنانه به دسته‌بندی‌های مربوطه مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، لباس زیر مورد نظرتان را با ارسال رایگان دریافت کنید.

سوالات متداول

1- بهترین جنس برای لباس زیر زنانه چیست؟

لباس زیر زنانه نخی یا نخ پنبه‌ای

2- بهترین لباس زیر زنونه برای عروسی کدام است؟

یک سوتین دکلته خوشگل می‌تواند بهترین گزینه برای لباس عروس یا لباس مهمانی باشد.

3- خرید ست شورت و سوتین چه مزیتی دارد؟

ست‌های شورت و سوتین زنانه جذابیت خیلی بیشتری داشته و در اکثر مواقع قیمت مناسب‌تری هم دارند.

4- چطوری موقع خرید آنلاین سایز درست را انتخاب کنیم؟

گروچا برای هر محصول، راهنمای انتخاب سایز جداگانه‌ای قرار داده است تا بتوانید سایز دقیق خود را سفارش دهید. کافیست در صفحه محصول روی دکمه <<راهنمای سایز>> کلیک کنید.

5- چرا قیمت برخی از محصولات گران‌تر است؟

قیمت‌گذاری محصولات به عواملی مثل نوع پارچه، کیفیت دوخت، نوع طراحی لباس زیر و برند آن بستگی دارد.

6- گن زنانه چه کاربری دارد؟

برخی از مدل‌ها برای پوشاندن حجم شکم و بعضی دیگر برای افزایش حجم باسن یا ران استفاده می‌شوند.

7- آیا می‌توان همیشه از گن لاغری استفاده کرد؟

خیر؛ گن لاغری فشار زیادی به شکم و سایر اندام‌ها می‌آورد. در نتیجه، نباید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد.

منو