فیلترها

جستجوی پیشرفته

دسته‌بندی‌ها

تنظیم مجدد این گروه

فقط کالاهای موجود

رنگ

لنگه به لنگه

کاربرد

جنس پارچه

سوتین نخی

شورت نخی زنانه

پک شورت زنانه

نظم دهنده کشو

جوراب زنانه

در صفحه
نمایش 1 - 36 از 924 آیتم
نمایش 1 - 36 از 924 آیتم

خرید انواع مدل‌های جوراب زنانه

امروزه جوراب به یک ابزار برای تکمیل استایل بانوان تبدیل شده است. تنوع بالا در فروشگاه‌های جوراب زنانه این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. در حال حاضر حدود ۱۳ مدل جوراب زنانه در بازار موجود است که هر کدام کاربرد خاصی دارند. برای انتخاب جوراب زنانه مناسب باید علاوه بر سلیقه، نکات دیگری را هم در نظر گرفت؛ مواردی مثل محل استفاده، کفشی که قرار است با جوراب استفاده شود و حتی اینکه جوراب مورد نظر در چه فصلی از سال مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله مواردی هستند که در خرید جوراب زنانه اهمیت دارند.

انواع جوراب زنانه و کاربرد آنها

هر جورابی برای کار خاصی، در محیط متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال نمی‌توان در فصل تابستان جوراب پشمی گرم پوشید یا همراه با شلوار جین جذب، جوراب بافتنی بلند به تن کرد؛ به همین خاطر بهتر است با تمام مدل‌های جوراب زنانه آشنا شوید.

انواع جوراب زنانه از نظر جنس و کاربرد شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. جوراب پشمی زنانه: یک انتخاب هوشمندانه برای فصول سرد سال محسوب می‌شود. جوراب پشمی زنانه معمولا در فصل زمستان برای استفاده همراه بوت یا به تنهایی داخل منزل، خریداری می‌شود. این نوع جوراب طرح‌های فانتزی و سنتی جذابی دارد که حس خوبی را به افراد منتقل می‌کند.
  2. جوراب حوله‌ای زنانه: جوراب حوله‌ای زنانه، محصولی است که چندین کاربرد دارد. این مدل جوراب قابلیت جذب تعریق بالایی دارد و برای فعالیت‌های ورزشی مناسب است. به علاوه جنس این محصولات به گونه‌ای است که می‌توان از آنها برای گرم نگه‌داشتن پا در فصل پاییز و زمستان نیز استفاده کرد. بانوان عزیزی که با مشکل عرق کف پا مواجه هستند، می‌توانند برای حل مشکل خود از این نوع جوراب استفاده کنند.
  3. جوراب پشمی حوله‌ای زنانه: پارچه استفاده شده در این محصولات، ترکیبی از دو مدل جوراب پشمی و حوله‌ای است. ویژگی‌های جوراب حوله‌ای پشمی نیز شامل ویژگی‌های هر دو مدل قبلی است.
  4. جوراب کالج زنانه: زیبایی کفش‌های کالج به دیده شدن قسمت رویی پا است. اگر این کفش‌ها با جوراب بلند پوشیده شود، دیگر جذابیت ندارد. در چنین شرایطی یا نباید جوراب پوشید یا باید از جورابی استفاده کرد که فقط کف پا را بپوشاند. از آنجا که نپوشیدن جوراب دردسرهایی مثل عرق کردن، بو گرفتن و تاول زدن را به همراه دارد، استفاده از جوراب کالج زنانه بهترین راه‌حل است.
  5. جوراب مچی زنانه: کش جوراب مچی زنانه روی مچ پا قرار می‌گیرد و برای استایل‌های اسپرت بسیار مناسب است. این جوراب‌ها که به ساق کوتاه هم معروف هستند، گزینه اول دختران جوان محسوب می‌شوند.
  6. جوراب قوزکی زنانه: در سال‌های اخیر، جوراب مچی و قوزکی، عنوان پرطرفدارترین نوع جوراب زنانه را از آن خود کرده‌اند. جوراب قوزکی زنانه هم دقیقا شبیه جوراب مچی است با این تفاوت که کش جوراب پایین‌تر و زیر قوزک پا قرار می‌گیرد.
  7. جوراب نیم ساق زنانه: ‌جوراب نیم ساق زنانه طرفداران خاص خود را دارد. این نوع جوراب تقریبا ۵ سانت بالای قوزک پا قرار می‌گیرد و برای استفاده زیر نیم بوت بسیار مناسب است. برای یک استایل مینیمال، جوراب نیم ساق زنانه می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.
  8. جوراب ساق دار زنانه: برای یک تمرین خوب، جوراب مناسب هم لازم است. یکی از جوراب‌های پرفروش برای استایل‌های ورزشی، جوراب ساقدار زنانه یا ربع پا است. ارتفاع ساق این مدل جوراب بین ۱۵ الی ۲۰ سانت است. همچنین استفاده از این جوراب‌ها در فصل سرما شما را گرم‌تر نگه می‌دارد.
  9. جوراب زیر زانو زنانه: برای مهمانی‌های دوستانه و دورهمی‌های خانوادگی، می‌توان از یک دامن کوتاه جذاب در کنار یک جوراب زیر زانو یا همان ساق بلند استفاده کرد. به این جوراب‌ها که سه ربع هم می‌گویند؛ استفاده از این مدل جوراب‌ها در فصل سرما پاهای شما را گرم نگه می‌دارد و تقریبا شبیه ساپورت عمل می‌کند.
  10. جوراب بالا زانو: برای دختران و خانم‌هایی که اهل ستایل‌های خاص هستند، جوراب بالا زانو بسیار مناسب است. این مدل جوراب در طرح‌ها و جنس‌های مختلف نظیر شیشه‌ای، توری، پنبه‌ای و… تولید می‌شود. پوشیدن این جوراب همراه لباس خواب یا یک پیراهن بلند، استایل خاصی را به شما هدیه می‌دهد.
  11. جوراب بالا ران: همانند جوراب‌های بالا زانو، جوراب‌های بالای ران نیز به عنوان مکملی برای پیراهن بلند، لباس خواب و لباس شب، بسیار کاربردی هستند.
  12. جوراب انگشتی زنانه: نام دیگر این جوراب لا انگشتی است. این محصولات در دو مدل تولید می‌شوند؛ برخی فقط دارای قسمت مجزا برای انگشت شصت هستند؛ بعضی دیگر برای هر انگشت فضای جداگانه‌ای دارند. جوراب انگشتی زنانه برای افرادی که بین انگشتانشان تعریق بالایی دارند، یک انتخاب فوق‌العاده است.
  13. جوراب پیلاتس: کف این جوراب‌ها جنسی به شکل سرعت‌گیر یا ترمز دارد که مانع از لیز خوردن می‌شود. افرادی که روی سطوح لیز مثل سرامیک رفت و آمد دارند، باید حتما از جوراب پیلاتس استفاده کنند. جوراب پیلاتس زنانه مخصوص ورزش‌هایی است که در آن فرد روی سطح لیز با سرعت حرکت می‌کند و یا حرکات کششی انجام می‌دهد. پیلاتس یک ورزش شبیه به یوگا است و برای انجام این ورزش‌ها، حتما باید از جوراب مخصوص پیلاتس استفاده کرد.

جنس و برند جوراب زنانه

شاید طرح و رنگ جوراب ویژگی ظاهری و نمایشی باشد، اما چیزی که هر روز خود فرد با آن درگیر است، جنس جوراب است. پا قلب دوم انسان است و باید بهترین محصولات را برای سالم نگه‌داشتن آن به کار برد. تمامی محصولات فروشگاه گروچا از برندهای معتبر تأمین شده‌اند. برای خرید اینترنتی جوراب زنانه می‌توانید با اطمینان فروشگاه گروچا را انتخاب کنید.

نکته: بهترین جنس جوراب برای استفاده روزمره، جوراب نخی، پنبه‌ای یا نانو است.

سوالات متداول

۱- برای فصل زمستان چه جورابی بپوشیم؟

برای در امان ماندن از سرما، جوراب پشمی یا حوله‌ای بهترین انتخاب است.

۲- برای استایل اسپرت چه جورابی مناسب است؟

جوراب‌های قوزکی یا مچی

۳- برای یوگا و ورزشی‌های پر تحرک داخل سالن از چه جورابی استفاده کنیم؟

جوراب پیلاتس؛ کف این جوراب‌ها طوری طراحی شده است که مانع از لیز خوردن شما داخل سالن می‌شود.

۴- برای لباس شب یا لباس خواب چه جورابی انتخاب کنم؟

جوراب‌های بالا ران و بالا زانو، جذاب‌ترین انتخاب برای این لباس‌ها و دلبری‌های شبانه هستند.

۵- برای استفاده روزمره با ساعات طولانی، چه جنس جورابی تهیه کنیم؟

جوراب‌هایی که از الیاف طبیعی یا نانو تولید شده‌اند، با قابلیت جذب بالای بو و عرق پا، بهترین گزینه برای استفاده روزمره هستند.

منو