راهنمای خرید محصولات

بهترین نوع شورت برای مردان کدام است؟

گاهی اوقات مشاهده می‌شود که افراد بدون توجه به جنس و یا مدل یک لباس زیر، آن را خریداری کرده و استفاده می‌کنند. در این مقاله بهترین شورت مردانه را معرفی کرده ایم، خرید لباس‌های زیر شاید در نگاه اول اهمیت چندانی نداشته باشد، اما با نگاهی دقیق‌تر به‌راحتی می‌توان فهمید که هر نوع لباس‌زیری، برای استفاده روزانه مناسب نیست. از جمله مواردی که با پوشیدن لباس زیر نامناسب گریبان گیر افراد خواهد شد، عفونت، بیماری‌های پوستی و حتی اذیت شدن  افراد است. (این امر هم برای بانوان و هم برای مردان صدق می‌کند.)

برای اینکه بتوانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید، بایستی با بهترین نوع شورت برای مردان آشنا شده و جنسی که کمترین بیماری و حساسیت را ایجاد می‌کند، انتخاب کنید. ما در این مطلب قصد داریم تا چند نمونه از بهترین نوع شورت برای مردان مانند شورت پادار مردانه، شورت مردانه دکمه‌دار، شورت اسلیپ مردانه و شورت باکسر و شورت فانتزی و… را به شما معرفی کنیم. پس اگر می‌خواهید که با انواع لباس زیرهای مردانه که هم از بروز انواع مشکلات عفونتی جلوگیری می‌کنند و هم حس راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند، آشنا شوید؛ تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

به گفته سایت Pantsandsocks لباس زیر مردانه یکی از مهترین بخش های پوششی مردانه است:

There is something special about wearing new pants. That fresh feeling as you take them from your drawer, the firmness of the cloth, taught over your skin, the gentle thwack of the waistband. It sets you up for the day – whatever you are doing.

شورت پادار مردانه 

 همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد، شورت‌ها نه‌تنها باید از متریال خوب طراحی و تولید شده باشند، بلکه باید خوش‌ساخت و خوش‌فرم نیز باشند تا افراد با پوشیدن آن‌ها احساس راحتی کنند. شورت پادار مردانه از جمله لباس‌زیرهایی است که از چنین ویژگی‌هایی برخوردار بوده و یک انتخاب عالی برای مردان به شمار می‌رود. 

این مدل از شورت، بخش ران را پوشش داده و در سایزهای متفاوتی تولید و به بازار عرضه میگردند. این شورت‌ها به‌صورت پادار کوتاه، نیم‌پا و پادار بلند طراحی و تولید می‌شوند. به این صورت که شورت‌های پادار کوتاه قسمت کوچکی از پا و ران را می‌پوشانند، شورت‌های نیم‌پا نیز کمی کوتاه‌تر از شورت‌های پادار، تولید می‌شوند و برای افرادی که می‌خواهند لباس زیرشان نه زیادی بلند باشد و نه زیادی کوتاه، مناسب است.

شورت پادار مردانه 

این نوع از لباس زیر که از روی شورت‌های بوکسری قدیم ایده برداری شده است، بسیار راحت بوده و از فضای کافی برای عبور هوا نیز برخوردار است. شورت‌های باکسری برای کسانی که پایین‌تنه‌های بزرگی دارند و همچنین افرادی که در لباس زیر جذب راحت نیستند و از آن‌ها خوششان نمی‌آید، گزینه مناسبی خواهد بود. شورت‌های پادار بلند هم اغلب تا بالای زانو بوده و بخش زیادی از پا و ران را پوشش می‌دهند. شورت‌های پادار بلند بهترین نوع شورت برای مردان در فصل زمستان محسوب می‌شوند. تقریباً بیشترِ این مدل شورت‌ها به پا می‌چسبند، اما این چسبندگی فعالیتتان را محدود نکرده‌ و به دستگاه تناسلی مردان هم آسیبی وارد نمی‌کند.

شورت مردانه دکمه دار

شورت مردانه دکمه‌دار یک محصول پرطرفدار و شیک است که در بخش جلویی خود زیپ یا دکمه داشته و کار را برای مردان آسان‌تر می‌کند؛ این شورت‌ها اغلب به‌صورت پادار طراحی و تولید می‌شوند. این مدل در زمره بهترین نوع شورت برای مردان قرار دارد و برای افرادی مناسب است که لباس زیرهای ساده را دوست نداشته و به دنبال شورتی هستند که کمی متفاوت باشد.

شورت مردانه دکمه دار

به این نکته نیز توجه داشته باشید که شورت‌های دکمه دار و یا زیپ دار، به همان اندازه که می‌توانند تسهیل‌گر باشند، ممکن است به همان اندازه نیز با زیپ یا دکمه‌شان شما را به‌زحمت بیندازند. از این رو در هنگام خرید حتماً مدلی را انتخاب نمایید که دکمه آن برجستگی زیادی نداشته باشد، این‌گونه شما را اذیت نخواهد کرد و راحتی را هم از شما نمی‌گیرد.

شورت اسلیپ مردانه

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به شورت‌های جذب علاقه دارید، شورت اسلیپ بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این محصول بهترین نوع شورت برای مردان خاص پسند و شیک پوش است که بدون پا طراحی شده و به بخش ران نمی‌رسد. این مدل بیشتر نقش فیکس‌کننده و جمع‌کننده دستگاه تناسلی را دارد.

شورت اسلیپ مردانه

شورت اسلیپ مردانه به دلیل کوتاه و جذب بودنشان در زیر شلوار ردی از خود به نمایش نمی‌گذارند، از این رو برای شلوارهای اسکینی و جذب یا زیر شلوارک و یا در هنگام فعالیت‌های بدنی مانند ورزش آیتم خوب و مناسبی به‌حساب می‌آیند.

شورت‌های فانتزی

شورت‌های فانتزی جزو محصولات خاص و متفاوتی هستند که برای سرکار یا ورزش و به‌طورکلی فعالیت‌های روزمره مناسب نیستند. این محصول را می‌توان در دسته بهترین نوع شورت برای مردان در مواقع خاص قرار دارد. شورت‌های فانتزی انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان شورت‌های جلو باز، پشت‌باز، لامبادا و جی استرینگ را نام برد. 

شورت‌های فانتزی

شورت ترانک

شورت ترانک که با نام شورت نیم پا کش پهن نیز شناخته می‌شود، از نظر میزان پوشش مابین شورت‌های پادار و شورت‌های اسلیپ قرار دارد. بلندی شورت ترانک به‌اندازه شورت پادار نیست که در زیر همهٔ لباس‌ها قابل‌استفاده نباشد و آنقدر هم کوتاه نیست که مانند شورت اسلیپ، باعث سایش و حساسیت در برخی از پوست‌ها شود.

شورت ترانک

 این مدل، بهترین نوع شورت برای مردان با باسن بزرگ به حساب می‌آید. به‌طورکلی شورت‌های ترانک بسیار راحت‌تر از شورت‌های اسلیپ هستند؛ چراکه با پوشش دادن تمام باسن، شما را از مرتب کردن دائمی آن راحت می‌کند. این محصول منحصربه‌فرد برای آقایان قد بلند نیز گزینهٔ مناسب‌تری به شمار می‌رود، زیرا با داشتن کش پهن، از جابه‌جایی در زمان خم شدن جلوگیری می‌کند.

شورت سی استرینگ یا سولار 

یکی از خاص‌ترین مدل‌های شورت مردانه، شورت سی استرینگ است که کوچک بوده و به‌صورت انبری نرم، اندام تناسلی و میان پا را پوشش می‌دهد. این مدل شورت با چسبی که عموماً چند بار مصرف است، در جای خود محکم می‌شود و در قسمت باسن هم پوششی ندارد.

شورت سی استرینگ یا سولار 

شورت استرینگ را می‌توان به‌عنوان بهترین نوع شورت برای مردان در هنگام حمام آفتاب یا استفاده در دستگاه سولار معرفی کرد؛ به همین علت این مدل از شورت‌ها، با نام شورت سولار نیز شناخته می‌شوند.

شورت مردانه ضد امواج الکترومغناطیس 

این مدل شورت یک محصول جدید با نوآوری و تکنولوژی روز دنیا به‌حساب می‌آید که از ترکیب الیاف پنبه، پلی استر و نقره تولید شده است. این شورت مردانه، در مدل‌های پادار، نیم پا یا لامبادا طراحی و به بازار عرضه می‌گردد. 

شورت مردانه ضد امواج الکترومغناطیس 

قابلیت منحصربه‌فرد این شورت این است که از اسپرم مردان در مقابل امواج مضر الکترومغناطیس محافظت می‌کند؛ همچنین از مزایای دیگری مانند ضد باکتری، ضد قارچ و ضد بو نیز برخوردار است. شورت مردانه ضد امواج الکترومغناطیس، در دسته بهترین نوع شورت برای مردان که قصد فرزندآوری را دارند، قرار دارد؛ زیرا همانطور که می‌دانید امواج الکترومغناطیس، بر کیفیت اسپرم مردان تاثیر منفی می‌گذارد. به توصیه متخصصان برای باروری بهتر، میتوان حداقل 2 تا 3 ماه از این نوع شورت استفاده شود. 

کلام آخر بهترین نوع شورت برای مردان

انتخاب درست لباس زیر از جمله مهمترین نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه شود، زیرا علاوه بر راحتی بر میزان اعتماد به نفس و سلامت پوست نیز تاثیر قابل توجهی می‌گذارد. بهترین نوع شورت برای مردان، شورتی است که متناسب با اندام شما بوده و از پوست، ران و اندام تناسلی شما نیز حفاظت کند؛ پس لازم است که در انتخاب آن دقت شود. ما در این مقاله سعی کردیم تا چند نمونه از بهترین شورت مناسب مردانه را به شما معرفی کنیم تا با اطلاعات کامل‌تری، خریدی مناسب را انجام دهید. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد. 

سوالات متداول

چه جنسی از لباس زیر را می‌توان به‌عنوان بهترین شورت برای مردان معرفی کرد؟ 

پنبه و نخ از جمله جنس‌هایی هستند که باکتری‌ها را کمتر جذب می‌کنند و کمترین عفونت پوستی و تناسلی را نیز به همراه خواهند داشت.

چرا در هنگام خرید لباس‌های زیر بایستی به جنس آن توجه کرد؟

 توجه به جنس لباس زیر به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. به‌طورکلی برخی از جنس‌ها مثل نخ، پنبه و ابریشم که از الیاف طبیعی هستند، بهترین متریال لباس زیر به‌حساب می‌آیند؛ زیرا حساسیت و عفونت کمتری را ایجاد کرده و هنگام پوشیدن احساس بهتری را به فرد القا می‌کنند.

مهمترین موضوعی که در هنگام پوشیدن لباس زیر باید به آن توجه کرد چیست؟

دانستن سایز دقیق خود از جمله مهمترین مواردی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد. زیرا لباس زیر هرچقدر هم که خاصیت کشسانی یا باز کردن جا داشته باشد، اگر اندازه شما نباشد، فقط شما را عذاب می‌دهد. با دانستن سایز دقیق علاوه بر راحتی‌تان، لطف بزرگی هم به ناحیه تناسلی خود خواهید کرد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x