راهنمای خرید محصولات

معرفی بهترین مارک شورت نخی زنانه

شورت‌های نخی زنانه نقش مهمی در سلامت پوست و پیشگیری از عفونت دارند؛ بنابراین انتخاب بهترین مارک شورت نخی زنانه از اهمیت بالایی برخوردار است. لباس‌ زیرهایی با مواد نخی و پنبه‌ای کاملا تنفس پذیر بوده و برای استفاده روزانه مناسب هستند. 

امروزه برندهای بسیاری اقدام به تولید شورت‌های نخی می‌کنند اما برترین مارک‌هایی که در این زمینه وجود دارند، عبارتند از: میسپل، نیو، کوزا، کلونت،آداک، شاندرمن و لعیا که محصولات این برندها را با قیمت مناسب می‌توانید از سایت گروچا تهیه کنید.

لباس زیر مستقیما با پوست در ارتباط بوده و از آنجا که زنان بیشتر در معرض عفونت‌ دستگاه تناسلی هستند؛ بنابراین باید نوع باکیفیت آن را برای استفاده روزمره انتخاب کنند.

هنگام خرید شورت نخی باید به نوع دوخت و برش، کیفیت پارچه، راحتی و زیبایی آن توجه کرد. انتخاب لباس زیر مناسب در کیفیت زندگی روزانه ما کاملا موثر بوده و به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت داشته باشیم. 

در مقالات قبلی راهنمای خرید سوتین ورزشی زنانه معرفی شد؛ در این مقاله قصد داریم بهترین برند شورت نخی زنانه و ویژگی‌های آن را شرح دهیم.

فواید استفاده از شورت نخی زنانه

قبل از معرفی بهترین مارک شورت نخی زنانه بهتر است با فواید این نوع لباس زیر آشنا شده و کاربرد اصلی آن را بدانید. شورت نخی با داشتن فوایدی مانند: پیشگیری از عفونت، نرمی و راحتی و داشتن پارچه تنفس پذیر برای استفاده روزمره کاملا ایده‌آل است.  پنبه یک الیاف طبیعی بوده که شورت‌های نخی از این الیاف ساخته می‌شوند از مهم‌ترین خصوصیات پارچه‌های نخ پنبه، عدم ایجاد حساسیت، لطیف بودن و تنفس پذیری آنهاست. 

کاربرد اصلی این نوع لباس زیر، حفظ بهداشت شخصی، جلوگیری از عفونت و ایجاد راحتی است. در ماه‌های گرم سال یا هنگام فعالیت‌های ورزشی که بدن بیشتر عرق می‌کند استفاده از شورت نخی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

بررسی بهترین برندهای شورت نخی زنانه

در این قسمت با بهترین مارک شورت نخی زنانه آشنا خواهید شد. بهترین شورت‌های نخی زنانه توسط برندهای زیر به تولید می‌رسد.

  • برند میسپل: این برند، شورت‌هایی با بافت تنفسی را در تنوع بالای رنگی، طراحی ارگونومی، کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند.
  • برند نیو: مارک نیو از بهترین برندهای تولید لباس زیر بوده که با استفاده از پارچه‌های وارداتی و اروپایی در محصولات خود، کیفیتی ویژه را ارائه می‌دهد. شورت‌های نخی نیو دارای دوخت محکم، برش حرفه‌ای و پارچه‌ اعلا و زیبایی چشمگیر هستند.
  • برند کوزا: یکی از مارک‌های خارجی معروف، برند تُرک کوزا بوده که محصولات آن از تنوع بسیار بالا، جزئیات زیبا و کیفیت عالی برخوردارند. 
  • برند لعیا: مارک لعیا با ارائه شورت‌های نخی ضد حساسیت و باکیفیت توانسته است محبوبیت بالایی بین بانوان به دست آورد. طرح‌های ساده و چاپی و رنگ‌بندی متنوع را در شورت‌های نخی این برند می‌توان دید.
  • برند کلونت: شورت‌های نخی این برند نیز دارای کیفیت و دوام بالا و طرح و رنگ‌های متنوع هستند. 
  • برند آداک: آداک نیز در لیست بهترین مارک شورت نخی زنانه جای داشته و شورت‌هایی راحت و زیبا را با تنوع بالای طرح و مدل به بازار عرضه می‌کند. پک شورت‌های هفتگی آداک بسیار کاربردی بوده و طرفداران زیادی بین بانوان دارد. 
  • برند شاندرمن: مارک شناخته شده شاندرمن نیز با استفاده از مرغوب‌ترین پارچه‌های نخی، شورت‌های با کیفیتی را به بازار ارائه داده است.
بررسی بهترین برندهای شورت نخی زنانه

انواع شورت نخی

برترین برندهای شورت‌های نخی زنانه معمولا این دسته از محصولات را با مدل اسلیپ و در طرح‌های زیر به بازار عرضه می‌کنند.

  1. شورت نخی فاق بلند: این مدل از شورت نخی، برای خانم‌هایی که می‌خواهند قسمت شکم و پهلوی خود را کوچکتر نشان دهند، کاربرد داشته و این بخش از بدن را به خوبی جمع می‌کند.
  2. شورت نخی با فاق معمولی: این نوع لباس زیر، راحتی و آزادی حرکت بیشتری ایجاد کرده و برای استفاده روزمره همراه با لباس‌های راحتی مناسب است. 
  3. شورت نخی بغل باریک: شورت‌های بغل باریک نیز آزادی حرکت بالایی به همراه دارند و در زیر لباس‌های چسبان کمتر نمایان می‌شوند؛ در نتیجه برای این سبک لباس‌ها و همچنین در پوشش روزمره قابل استفاده است. 
  4. شورت نخ و دانتل: شورت‌های ترکیب نخ و دانتل، زیبایی و راحتی را با هم ارائه می‌دهند؛ طوری‌که در قسمت فاق، پارچه تنفس پذیر نخی بکار رفته و در اطراف آن دانتل‌های زیبا دیده می‌شود.
  5. شورت توردار نخی: این نوع شورت نیز تماما از پارچه نخی دوخته شده و در قسمت کناره‌ها، تورهای لطیفی برای جذابیت بیشتر وجود دارند. 
  6. شورت نخی بلکس: این سبک از شورت‌های نخی، دارای طرحی فانتزی بوده که قسمت پشت آنها برای جذابیت بیشتر، خالی است. شورت‌های نخی بلکس برای موقعیت‌های خاصی مثل شب‌های عاشقانه و سالگرد ازدواج و حتی استفاده روزانه برای افرادی که تمایل بیشتری به این سبک از شورت‌ها دارند مناسبند. 
  7. شورت نخی لامبادا: این مدل از شورت‌ها نیز مانند نوع بلکس فانتزی بوده و برای موقعیت‌های خاص مناسب هستند. در قسمت پشت شورت لامبادا نیز پارچه‌ای برای پوشش باسن وجود ندارد؛ اما یک نوار باریک در این قسمت وجود دارد که در بخش میانی باسن قرار می‌گیرد.

نکات مهم برای خرید شورت نخی زنانه

برای خرید بهترین مارک شورت نخی زنانه باید به موارد زیر دقت کنید.

اندازه

در انتخاب بهترین شورت نخی زنانه باید به اندازه آن دقت ویژه داشته باشید. اندازه‌ای متناسب با بدن خود برگزینید و برای این کار از راهنمای سایز هر محصول کمک بگیرید. 

سطح کیفیت پارچه

 شورت‌های نخی از برندهای معتبر قابلیت تنفس پذیری و جذب رطوبت بالایی دارند که این امر نشان دهنده کیفیت بالای پارچه است. 

مدل

 اگر می‌خواهید شکم شما در زیر لباس‌های مجلسی یا روزانه کوچکتر دیده شود، می‌توانید از شورت‌های فاق بلند کمک بگیرید؛ اما برای آزادی حرکت بیشتر از شورت نخی با فاق معمولی و در زیر لباس‌های چسبان از نوع بغل باریک استفاده کنید.

تمیزی دوخت و برش

 دقیق بودن و تمیزی برش و دوخت، تن‌خوری جذاب و راحت به شما خواهد داد. در برندهای معروف معمولا به جزئیات نیز توجه شده و درزهای لطیف و بدون زبری آن‌ها، مانع از تحریک پوست می‌شود. 

کمر انعطاف پذیر و راحت: قسمت کِشی کمر نیز باید انعطاف پذیری و کشسانی خوبی داشته باشد؛ تا به کمر فشار نیاورده یا پس از مدتی شل نشود.

قیمت شورت نخی

تناسب قیمت با کیفیت یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید شورت زنانه باید به آن دقت کنید. 

برندهای نامعتبر شورت‌های نخی زنانه به نظر اقتصادی می‌آیند، اما در طولانی مدت این امکان وجود دارد که مشکلاتی در حیطه سلامتی برای شما ایجاد کرده و شما را متحمل هزینه‌های سنگین‌تر کنند. شما می‌توانید با یک بار خرید از برندهای معتبر تا مدت‌ها از این محصولات استفاده کنید.

نکات مهم برای خرید شورت نخی زنانه

 شورت‌های نخی برندهای معروف دارای چه ویژگی‌هایی هستند؟

تمامی شورت‌های برندهای معروف، از ویژگی‌های زیر برخوردارند:

  1. راهنمای دقیق سایز: برندهای معرفی شده در این مقاله دارای راهنمای سایز دقیق بوده و به خریداران این امکان را می‌دهند که سایز درست را انتخاب کنند. 
  2. دوام بالا: برندهای شناخته شده دوام بسیار بالایی داشته و تا مدت‌ طولانی قابل استفاده هستند. 
  3. طراحی اصولی و ارگونومیک: شرکت‌های شناخته شده به قسمت طراحی محصولات اهمیت ویژه‌ای داده و شورت‌های نخی برای خانم‌ها را طوری طراحی می‌کنند که به خوبی روی بدن قرار گیرند و ایجاد نارحتی نکنند.
  4. استفاده از پارچه با الیاف طبیعی: این مارک‌های لباس زیر از الیاف 100 درصد طبیعی نخ پنبه استفاده کرده و شورت‌های نخی آنها هیچگونه حساسیتی در بدن افراد ایجاد نخواهند کرد.
  5. عدم استفاده از مواد شیمیایی: عدم استفاده از مواد و رنگ‌های حساسیت‌زا یکی دیگر از ویژگی‌های این شورت‌های زنانه نخی است. 
  6. زیبایی و تنوع: بهترین مارک شورت نخی زنانه معمولا دارای مدل و رنگ‌بندی زیبایی بوده و هر سلیقه‌ای را پوشش میدهد.
 شورت‌های نخی برندهای معروف دارای چه ویژگی‌هایی هستند؟

نحوه شستشو و نگهداری شورت نخی

برای شستشو و نگهداری شورت نخی به شیوه زیر عمل کنید:

نحوه شستشو شورت‌های نخی

برای شستشوی بهترین مارک شورت نخی زنانه ابتدا باید برچسب روی آن را مطالعه کرده و دستورالعمل‌های خاصی که برای شستن آنها ارائه شده را رعایت کنید؛ سپس شورت‌های نخی را از لباس‌های تیره یا رنگی جدا کنید.

شورت‌ها را باید با مواد شوینده ملایم و آب ولرم یا سرد که حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد دما داشته باشد شستشو دهید. بهترین روش، شستشوی دستی بوده اما شما می‌توانید از ماشین لباسشویی نیز کمک بگیرید؛ برای این کار،  شورت‌های نخی را در کیسه‌های شستشوی لباس زیر قرار داده و سپس برنامه شستشوی ملایم را در لباسشویی انتخاب کنید. 

نرم کننده‌ها به بافت پارچه‌های نخی آسیب می‌زنند بنابراین نیازی به نرم کننده ندارید. همچنین خشک کن ماشین لباسشویی به پارچه نخ صدمه وارد می‌کند در نتیجه شورت نخی را در هوای آزاد و به دور از نور مستقیم خورشید آویزان کنید. 

به نقل از سایت Persillaundry شستن صحیح لباس زیر بسیار مهم است:

How to Wash Cottons
Cotton is an extremely versatile material, which is why we find it in some form in most of our clothing. Whether 100% cotton or a cotton blend, many of us wear, use and sleep on cotton every single day. That’s why it’s so important to wash cotton clothes correctly and to know how to prevent cotton clothes from shrinking.

This fabric can be woven to be extremely durable or very delicate, meaning there really isn’t a one-size-fits-all method for washing cotton clothes. Nevertheless, some general guidelines can provide some help. Here, we’ll go over the basics of how to care for cotton. Still, make sure to always read the care instructions prior to washing your cotton items and be sure to follow the laundry symbols closely.

نحوه شستشو و نگهداری شورت های نخی

نگهداری شورت نخی

برای نگهداری بهترین مارک شورت نخی زنانه آن را در یک کشو خنک و خشک و بدون رطوبت درون نظم‌دهنده‌های کشو یا کیف لباس زیر قرار دهید. کیسه‌های پلاستیکی مانع عبور هوا شده و موجب رشد باکتری‌ها می‌شوند؛ بنابراین آنها را در این کیسه‌ها نگذارید. 

عطر‌ها، اسپری‌ها و دیگر مواد شیمیایی نیز نباید روی لباس زیر نخی استفاده شوند زیرا به بافت پارچه آسیب می‌رسانند.

روش های نگهداری از شورت نخی

کلام آخر

در این مقاله به بررسی بهترین مارک شورت نخی زنانه پرداختیم و تمامی نکات آن بطور دقیق گفته شد. بهترین برندهای شورت نخی عبارتند از: میسپل، نیو، کوزا، کلونت، آداک و شاندرمن که همه این مارک‌ها را می‌توانید با تنوع بالا در فروشگاه اینترنتی گروچا پیدا کنید. 

از آنجایی که خانم‌ها در معرض عفونت‌های زنانه قرار دارند باید به نظافت و کیفیت این بخش اهمیت ویژه‌ای داده و بهترین نوع لباس زیر را بکار ببرند. شورت‌های نخی، هنگام فعالیت‌های روزانه، تعریق را به خود جذب کرده و مانع از ایجاد بیماری می‌شوند.

هنگام خرید این محصولات باید به نکاتی مانند: اندازه، سطح کیفیت پارچه، مدل، تمیزی دوخت و برش و قیمت آن توجه کنید تا بتوانید انتخاب درستی انجام دهید.

 برای شستشوی این محصولات بهتر است از روش دستی و مواد شوینده ملایم استفاده کنید. لباس زیر نخی دارای بافتی لطیف بوده و نور مستقیم آفتاب یا عطر و اسپری به آن آسیب جدی خواهد زد.

سوالات متداول

آیا شورت‌های نخی فقط برای استفاده روزمره مناسب هستند؟

خیر، شورت‌های بغل باریک برای لباس‌های چسبان  و نوع فاق بلند برای پوشیدن زیر لباس مجلسی نیز مناسب هستند؛ همچنین انواع لباس زیر نخی را برای فعالیت‌های ورزشی نیز می‌توانید بکار ببرید.

آیا بین شورت نخی یک برند معروف مانند نیو با یک لباس زیر نخی بدون نام تفاوت زیادی وجود دارد؟

بله، برندهای معروف از بالاترین کیفیت پارچه، بهترین نوع دوخت و برش، دوام بالا و زیبایی ایده‌آل برخوردارند. اما در محصولات بی‌نام این موارد در بهترین حالت، دارای کیفیتی معمولی هستند.

برای شستن شورت‌های نخی بهتر است آب چند درجه دما داشته داشته باشد؟

حداکثر 30 درجه سانتی‌گراد.

بهترین مارک شورت نخی زنانه چیست؟

تمامی مارک‌های گفته شده در این مقاله دارای بالاترین سطح کیفی هستند اما برند نیو را می‌توان در جایگاهی بالاتر از بقیه قرار داد. 

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x