راهنمای خرید محصولات

کدام شورت برای شما مناسب‌تر است؟ بررسی انواع شورت زنانه و کاربرد آنها

لباس‌های زیر زنانه در مدل‌های گوناگونی طراحی می‌شوند و هر کدام کاربرد خاصی دارند. در این مقاله از مجله گروچا، انواع شورت زنانه را معرفی می‌کنیم تا بدانید چه شورتی را در چه مکانی بپوشید. البته این یک راهنمایی و قانون کلی است؛ مهم‌ترین مسئله در انتخاب لباس زیر، تناسب مدل شورت با سلیقه و نیاز شما است. پس برای اینکه از این به بعد در خرید شورت، انتخاب‌های بهتری داشته باشید، با هم انواع شورت زنانه و کاربردشان را بررسی می‌کنیم.

انواع شورت زنانه از نظر مدل و کاربرد

در گذشته شورت فقط برای پوشاندن ناحیه تناسلی و محافظت از آن استفاده می‌شد. اما حالا احساس راحتی و زیبایی ظاهری اهمیت بسیار بالایی در انتخاب شورت دارد. به همین خاطر، تولید کنندگان، شورت زنانه را در مدل‌های گوناگون تولید می‌کنند تا بانوان محترم حق انتخاب بیشتری داشته باشند. در این قسمت، انواع شورت زنانه را از نظر نحوه طراحی، جنس و کاربرد بررسی می‌کنیم.

1- شورت اسلیپ زنانه

شورت اسلیپ زنانه
شورت اسلیپ زنانه

راحت‌ترین شورت زنانه برای استفاده بانوان، مدل اسلیپ است. اسلیپ که به شورت هفتی هم معروف است، باسن و ناحیه تناسلی را می‌پوشاند اما در ناحیه ران، فاقد پوشش است. اگر تنها آسایش و راحتی در طول روز برایتان مهم است، خرید شورت اسلیپ زنانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
کاربرد:

  • استفاده روزمره، در 99% مواقع

2- شورت برزیلی

شورت برزیلی
شورت برزیلی

شورت اسلیپ برزیلی زنانه تقریباً شبیه به مدل‌های اسلیپ و هیسپتر است، اما مساحت کمتری از بدن شما را می‌پوشاند. شورت برزیلی بسیار راحت است و اندام شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد.
موارد استفاده:

  • پوشیدن زیر شلوارک یا شورتک
  • پوشیدن زیر لباس راحتی

3- شورت هیپستر

شورت هیپستر
شورت هیپستر

اگر پوشاندن شکم و پهلوها برایتان اهمیت دارد، شورت هیپستر یا جنیفری گزینه مناسبی است. شورت هیپستر زنانه فاق کوتاهی دارد اما کش آن کمی پایین‌تر از ناف قرار می‌گیرد.
مناسب برای:

  • پوشیدن زیر شلوار فاق کوتاه
  • پوشیدن زیر شلوار دامنی
  • پوشیدن زیر دامن کوتاه

توجه: با توجه به نازکی جنس شورت هیپستر، پوشیدن این شورت در دوران پریودی توصیه نمی‌شود.

4- شورت لامبادا و بکلس

شورت لامبادا و بکلس
شورت لامبادا و بکلس

شورت لامبادا زنانه که به دو گروه بکلس و استرینگ تقسیم می‌شود، فقط ناحیه تناسلی را پوشش می‌دهد و از پشت فقط یک بند باریک دارد. بر خلاف ظاهر، این لباس زیر اصلاً راحت نیست و برای استفاده روزمره توصیه نمی‌شود. اما اگر به دنبال یک شورت مناسب برای معاشقه و روابط زناشویی هستید، باید گفت که شورت لامبادا جذابیت زیادی برای آقایان دارد.
کاربردها:

  • استفاده زیر دامن‌های چاک بلند، لباس‌های نازک، لباس‌های رنگ روشن یا لباس‌های مجلسی جذب، برای دیده نشدن خط شورت
  • استفاده برای سولار یا حمام آفتاب
  • افزایش جذابیت ظاهری در معاشقه و روابط زناشویی
  • پوشیدن زیر لگ

5- شورت بارداری

شورت بارداری
شورت بارداری

فکر و ذکر تمام مادران، فرزندانشان هستند؛ حتی اگر هنوز به دنیا نیامده باشند! کِش اکثر شورت‌هایی که در بازار هستند، اطراف ناف قرار می‌گیرد که با توجه به جنس سفت آن، می‌تواند برای جنین مضر باشد. شورت بارداری کش نرم‌تری دارد و بالا یا زیر شکم قرار می‌گیرد. به این ترتیب نه تنها جنین تحت فشار نیست، بلکه مادر هم احساس بهتری دارد.
شورت بارداری قابلیت کشسانی دارد و حتی در صورت بزرگ‌تر شدن شکم مادر به مرور زمان، فشاری به جنین و مادر وارد نمی‌کند. مدل‌های فاق بلند این لباس زیر برای فصل زمستان و مدل‌های فاق کوتاه برای فصل تابستان (یا مادران گرمایی) مناسب هستند.
مناسب برای:

  • دوران بارداری

6- شورت پادار زنانه

شورت پادار زنانه
شورت پادار زنانه

شورت پادار زنانه که به شورت پسرانه هم معروف است، دارای پاچه‌های بلندی است که تا میانه ران را می‌پوشاند. شورت پادار زنانه بسیار راحت است و عبور هوا به خوبی از آن صورت می‌گیرد.
موارد استفاده:

  • پوشیدن زیر دامن‌های کوتاه یا پیراهن چین‌دار (که امکان بالا رفتن لباس وجود دارد.)
  • استفاده زیر دامن (برای دیده نشدن تمام ناحیه باسن در صورت بالا رفتن دامن)
  • استفاده در صورت ایجاد عفونت در واژن
  • پوشیدن شورت پادار به همراه تاپ، برای استفاده در خانه

نکته: اگر در دوران قاعدگی از نوار بهداشتی استفاده می‌کنید، نباید در این فاصله شورت پادار بپوشید؛ چون به دلیل گشاد بودن آن، نوار بهداشتی به خوبی روی واژن قرار نمی‌گیرد.

7- شورت نیم پا زنانه

شورت نیم پا زنانه
شورت نیم پا زنانه

شورت نیم پا زنانه دقیقاً مشابه شورت پادار است اما پاچه کوتاه‌تری دارد. این شورت هم مانند شورت پادار راحت است، هم مانند شورت اسلیپ به بدن می‌چسبد. از این لباس برای دوران قاعدگی هم می‌توان استفاده کرد.
کاربرد:

  • استفاده روزمره

8- شورت نخی زنانه

شورت نخی زنانه
شورت نخی زنانه

اگر به دنبال شورتی راحت برای استفاده روزمره هستید، خرید شورت نخی زنانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نخ بهترین متریالی است که می‌توان با آن یک شورت باکیفیت تولید کرد. جریان هوا از طریق نخ به خوبی برقرار می‌شود. نخ رطوبت و ترشحات را به خوبی جذب می‌کند و از ایجاد بوی بد در ناحیه تناسلی جلوگیری می‌کند، علاوه بر این از بیماری‌هایی نظیر حساسیت پوستی و عفونت قارچی پیشگیری می‌کند. اکثر شورت‌های نخی با طراحی کلاسیک و طرح‌های زیبا در بازار عرضه می‌شوند.
کاربرد:

  • بهترین گزینه برای استفاده روزمره

9- شورت پروتز دار زنانه

شورت پروتز دار زنانه
شورت پروتز دار زنانه

اگر از فرم یا حجم باسن خود رضایت ندارید، شورت پروتز دار زنانه مشکل شما را حل می‌کند. این شورت‌ها در دو مدل سیلیکونی و اسفنجی تولید می‌شوند. ممکن است استفاده طولانی مدت از این شورت باعث بروز حساسیت شود؛ پس از آن فقط در مجالس و مهمانی‌ها استفاده کنید.
کاربرد:

  • فرم دهی و افزایش حجم باسن و ران

10- شورت گیپور یا توری

شورت گیپور یا توری
شورت گیپور یا توری

شورت گیپور زنانه یکی از مدل‌های مجلسی است. جنس این نوع شورت تور است و به تنهایی ظاهر شیکی دارد. معمولاً افرادی با سلیقه خاص، شورت گیپور را پسند می‌کنند. با توجه به ضخامت کم این لباس زیر، برای فصل تابستان مناسب است. معمولاً افرادی که دنبال شورت گیپور هستند، بیشتر به زیبایی آن توجه می‌کنند؛ برخی تولیدکنندگان نیز از این فرصت سوء استفاده کرده و مواد اولیه مرغوبی در این نوع شورت به کار نمی‌برند. پس هنگام خرید به این موضوع دقت کنید و از جای معتبری شورت گیپور یا توری زنانه را تهیه کنید.
اگر برای زیر لباس عروس یا لباس مجلسی خود هنوز لباس زیر مناسبی پیدا نکردید، حتماً سری به دسته بندی شورت گیپور زنانه گروچا بزنید.
مناسب برای:

  • استفاده زیر لباس عروس (رنگ سفید)
  • پوشیدن زیر لباس مجلسی

توجه: از آنجا که این شورت‌ها جذب رطوبت بالایی ندارند، نباید برای طولانی مدت استفاده شوند. مگر اینکه از تور فقط برای تزئین شورت استفاده شده باشد و جنس داخل آن از نخ یا الیاف طبیعی باشد.

11- شورت دانتل

شورت دانتل
شورت دانتل

شورت دانتل زنانه نیز مانند شورت گیپور، حالت توری شکل دارد، با این تفاوت که توری این پارچه‌ها ریزتر است و اغلب با طرح گل برجسته تزئین می‌شوند. اگر طرفدار شورت‌های گیپور هستید، سری هم به دسته‌بندی دانتل بزنید؛ احتمالاً این مدل هم مورد پسند شما قرار می‌گیرد.
کاربرد:

  • استفاده در مجالس و مهمانی‌ها

12- شورت چرم زنانه

شورت چرم زنانه
شورت چرم زنانه

چرم یکی از متریال‌هایی است که در صنعت لباس هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد! اگر به دنبال یک استایل شیک هستید، شورت چرم زنانه یک انتخاب خاص و فوق العاده است. این لباس زیر در نگاه آقایان جذابیتی فوق‌العاده‌ای دارد. برای داشتن یک شب دو نفره به یاد ماندنی، خرید شورت چرم زنانه بهترین گزینه است.
کاربردها:

  • روابط زناشویی
  • مجالس رسمی

13- شورت چیکی

شورت چیکی
شورت چیکی

اگر به دنبال شورت نرم و راحت هستید، شورت چیکی زنانه را انتخاب کنید. این شورت‌ها معمولاً نازک هستند و علاوه بر شکل هفتی در قسمت جلویی، از ناحیه پشتی هم قسمت کمتری از باسن را می‌پوشانند.
مناسب برای:

  • استفاده روزمره

14- شورتکس زنانه

شورت دوران قاعدگی

اگر در طول دوران قاعدگی خون‌ریزی زیادی دارید یا همیشه نگران پس دادن خون به لباس زیر یا شلوارتان هستید، خرید شورتکس زنانه بهترین انتخاب برای شما است. محلی که شورت با واژن در تماس است، از جنس لاتکس ساخته شده که مانع از نشت خون می‌شود.
مناسب برای:

  • بهترین گزینه برای دوران قاعدگی

نکته: با توجه به جنس این لباس زیر، نباید آن را به صورت دائم استفاده کرد.

15- شورت پلی آمید

شورت پلی آمید
شورت پلی آمید

پلی آمید نام ماده سازنده یک نوع پارچه است. پارچه پلی آمید معمولا با مواد طبیعی مثل پشم و ابریشم تولید می‌شود. شورت‌های پلی آمید زنانه بسیار راحت هستند اما اگر از جنس نایلون باشند، توانایی جذب رطوبت کمی دارند.
کاربرد:

  • با توجه به نوع طراحی، کاربردهای متفاوتی دارد.

بهترین شورت برای استفاده روزانه کدام است؟

شورتی که برای استفاده روزمره تهیه می‌کنید، حتماً باید از جنس نخ، یا نخ پنبه‌ای باشد؛ یا حداقل از الیاف طبیعی مثل ابریشم یا بامبو تولید شده باشد. نخ به خوبی عرق بدن را جذب می‌کند و ناحیه تناسلی را خشک نگه می‌دارد تا از خطر حساسیت پوستی، عفونت قارچی یا باکتری در امان باشید.
از بین انواع شورت زنانه، مدل‌های اسلیپ، نیم پا، پا دار و چیکی برای استفاده روزمره مناسب هستند. اگر به دنبال بهترین شورت برای روزمرگی خود هستید، به یکی از دسته‌بندی‌های بالا مراجعه کنید.

خرید اینترنتی شورت زنانه با کیفیت

امیدواریم که معرفی انواع شورت زنانه، به شما در داشتن انتخابی مناسب کمک کرده باشد. حالا وقت این رسیده است که به صفحه خرید شورت زنانه بروید و متناسب با توضیحات داده شده، لباس زیر مد نظر خود را سفارش دهید. تمام مدل‌های معرفی شده در فروشگاه اینترنتی گروچا موجود هستند. محصولی که از گروچا خریداری می‌کنید در سریع‌ترین زمان ممکن برایتان ارسال می‌شود. همچین هزینه ارسال گروچا برای سبد خرید بالای 850 هزار تومان، به هر نقطه‌ای از ایران رایگان است. انتخاب و خرید از شما، تضمین کیفیت و اصالت کالا از گروچا.

سوالات متداول

1- مهم‌ترین خصوصیت یک شورت خوب چیست؟
جریان پیدا کردن هوا در آن
جذب بالای رطوبت و عرق
تولید شده با نخ یا الیاف طبیعی

2- بهترین جنس برای شورت زنانه چیست؟
نخ یا نخ پنبه‌ای

3- چه مدل شورتی برای زیر لباس عروس مناسب است؟
شورت گیپور سفید، بهترین گزینه برای لباس عروس است.

4- راحت‌ترین مدل شورت برای استفاده روزمره کدام است؟
شورت اسلیپ زنانه انعطاف حرکت زیادی به شما داده و بسیار راحت است.

5- زیر جین فاق کوتاه چه شورتی بپوشیم؟
شورت هیپستر یا جنیفری، فاق کوتاهی دارد و برای پوشیدن زیر شلوارهای فاق کوتاه یا دامن کوتاه مناسب است.

6- برای سولار چه شورتی بپوشیم؟
شورت لامبادا کمترین میزان پوشش را دارد و برای حمام آفتاب یا سولار بسیار مناسب است.

7- چه شورتی از نشت خون به لباس اصلی در دوران پریودی جلوگیری می‌کند؟
با توجه به وجود یک لایه لاتکس در شورتکس‌های زنانه، این مدل شورت از خونی شدن لباس اصلی شما جلوگیری می‌کند.

8- برای افزایش جذابیت ظاهری در معاشقه و روابط زناشویی چه شورتی بپوشیم؟
با توجه به جذابیت بالای شورت‌های لامبادا و چرم زنانه برای آقایان، پیشنهاد ما این دو مدل است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x