آرایشی، بهداشتی و سلامت

بررسی بهترین مارک شورت مردانه در سال 2024

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مارک شورت مردانه خارجی و ایرانی بپردازیم. انتخاب لباس زیر مناسب، برای مردان نیز مانند زنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 تصور کنید که با پوشیدن یک شورت نامناسب که به شما فشار وارد می‌کند یا موجب حساسیت‌های پوستی و بیماری‌های عفونی می‌شود تا چه اندازه اذیت خواهید شد.

 اما با پوشیدن بهترین برندهای شورت مردانه خارجی، حس راحتی و آرامش را تجربه خواهید کرد. در مقاله های پیشتر به بررسی بهترین نوع شورت برای مردان پردخته ایم حال به بررسی بهترین مارک شورت برای آقایان میپردازیم. 

با توجه به تنوع بالای شورت‌های مردانه در بازار، باید در انتخاب خود دقت کرده و محصولی باکیفیت برگزینید که به سلامتی ناحیه تناسلی شما آسیب نرساند. برندهای برتر شورت مردانه عبارتند از: 

برندتوضیحات
کلونت (Clevent)این برند ایرانی با استفاده از مواد اولیه درجه یک و ضد حساسیت، شورت هایی مناسب پوست های حساس به بازار ارائه می دهد.
اوزتاش (Oztas)این برند ترک با طراحی های متنوع و کیفیت عالی محصولاتش، توانسته اعتبار بالایی در بازارهای جهانی به دست آورد.
آداک (Adak)این برند ایرانی با طراحی های نوآورانه و کیفیت بسیار خوب، یکی از مشهورترین برندهای تولید کننده لباس زیر در ایران است.
آنیت (Anit)این برند ایرانی با ارائه شورت های باکیفیت مردانه توانسته جایگاهی ویژه در بازار به دست آورد. این شورت ها با طراحی های جذاب، دوخت و برش حرفه ای، الیاف تنفس پذیر و ضد حساسیت هستند.
بیر اینجی (1Inci)این برند ترک با کیفیت عالی، دوام بالا و طراحی منحصر به فرد محصولاتش، در بین مصرف کنندگان از اعتبار بالایی برخوردار است.

تمامی این مارک‌های برتر شورت مردانه را با قیمت مناسب می‌توانید از سایت گروچا تهیه کنید. در ادامه به بررسی هر یک از این برندها می‌پردازیم.

به گفته سایت Pantsandsocks لباس زیر مردانه یکی از مهترین بخش های پوششی مردانه است:

There is something special about wearing new pants. That fresh feeling as you take them from your drawer, the firmness of the cloth, taught over your skin, the gentle thwack of the waistband. It sets you up for the day – whatever you are doing.

انواع مدل‌های شورت مردانه خارجی

قبل از انتخاب بهترین مارک شورت مردانه خارجی باید بدانید که کدام یک از مدل‌های شورت مردانه برای شما مناسب است. انتخاب مدل شورت، به موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع فعالیت‌های روزانه
  • شغل
  • آب و هوای منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید 
  • فرم بدنی 
  • راحتی 

شورت پادار یا باکسر (boxer)

شورت‌های پادار یا بلند پوششی کامل را ارائه داده و راحتی زیادی به همراه دارند. این مدل شورت‌ها برای همه افراد مناسب بوده و برای ورزشکاران و افرادی که پوستی حساس دارند ایده‌آل محسوب می‌شوند. 

همچنین کسانی که به طور مداوم عرق سوز می‌شوند، می‌توانند با خیال راحت از این مدل شورت استفاده کنند. به طور کلی افرادی که می‌خواهند یک شورت آزاد و راحت داشته باشند به سراغ این مدل می‌روند.  

شورت پادار یا باکسر (boxer)

مزایای شورت پادار 

  • ارائه پوشش کامل
  • مناسب برای فعالیت‌های مختلف و ورزشی
  • ایده‌آل برای تمام فصول
  • راحتی

معایب شورت پادار

  • نامناسب برای پوشیدن در زیر شلوارهای تنگ

شورت اسلیپ (Brief)

قطعا یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لباس زیر مردانه، شورت اسلیپ است. این شورت‌ها دارای تنوع بسیاری بالایی در زمینه طرح و رنگ بوده و تقریبا برای هر موقعیتی مناسبند.

 مدل اسلیپ با اکثر اندام‌ها سازگاری داشته اما برای اندام‌های ورزشی و لاغر مدلی ایده‌آل محسوب می‌شود. در تمامی موقعیت‌های روزمره می‌توانید از این نوع لباس زیر مردانه استفاده کنید.

مزایای شورت اسلیپ

  • حفاظت مناسب از ناحیه تناسلی 
  • مناسب استفاده در زیر شلوارهای تنگ
  • اکثر شورت‌های این مدل دارای جنس تنفس پذیر هستند.

معایب شورت اسلیپ

  • این شورت‌ها اگر اندازه مناسبی نداشته باشند یا در صورتی که از نوع بی‌کیفیت باشند، به بدن شما فشار وارد می‌کنند.
معایب شورت اسلیپ

نیم‌پا (Boxer Brief)

این مدل شورت در واقع مدل کوتاه‌تر، جذب‌تر و امروزی‌تر شورت‌های پادار محسوب می‌شوند. شورت‌های نیم‌پا بسیار راحت بوده و از محبوبیت بیشتری نسبت به نوع پادار برخوردارند.

 این نوع لباس زیر را می‌توان به صورت روزمره و با انواع شلوار ورزشی و جین پوشید. مدل نیم‌پا برای افرادی با ران‌های بزرگ کاملا ایده‌آل بوده و از ساییده شدن پوست در قسمت ران‌ها جلوگیری می‌کند.

مزایای شورت نیم‌پا

  • راحتی
  • پوشش مناسب
  • جلوگیری از ساییده شدن پوست ران
  • قابل استفاده در موقعیت‌های مختلف

معایب شورت نیم‌پا

  • ممکن است لبه‌های برخی از مدل‌های شورت نیم پا در زیر شلوارهای تنگ مشخص باشد.
  • این شورت نسبت به مدل اسلیپ ممکن است گرمای بیشتری داشته باشد.

بهترین جنس شورت‌های مردانه

طبیعتا بهترین مارک شورت مردانه خارجی از جنسی تنفس‌پذیر و باکیفیت برخوردار است. اما به طور کلی بهترین شورت مردانه برای استفاده روزمره باید از جنس نخ پنبه باشد.

زیرا این جنس کاملا نرم و راحت بوده و به دلیل تنفس پذیر بودن، رطوبت و عرق را به خود جذب می‌کند؛ این امر مانع از ایجاد بوی نامطبوع نیز خواهد شد. همچنین لباس زیر مردانه خارجی و ایرانی با جنس نخ و پنبه، دوام بالایی داشته و کاملا ضد حساسیت است.

برندهای برتر شورت مردانه خارجی و ایرانی

بهترین برندهای شورت مردانه خارجی و همچنین ایرانی عبارتند از: 

برند کلونت (clevent) 

برند باکیفیت کلونت در لیست بهترین مارک شورت مردانه ایرانی قرار دارد که محصولات آن از طراحی به روز و سطح کیفی بالایی برخوردارند. کلونت با استفاده از مواد اولیه درجه یک و ضدحساسیت، شورت‌هایی مناسب پوست‌های حساس به بازار ارائه می‌دهد. این برند از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. شورت‌های مردانه کلونت با طراحی‌های جذاب و رنگ‌بندی متنوع پاسخگوی هر سلیقه‌ای هستند.

برند اوزتاش  (Oztas)

برند اوزتاش نیز یکی از برترین برندهای ترکیه‌ای در حیطه تولید لباس زیر مردانه است که با طراحی‌های متنوع و کیفیت عالی محصولاتش، توانسته اعتبار بالایی در بازارهای جهانی به دست آورد. این مارک شورت مردانه خارجی لباس زیرهایی با انواع طرح‌های کلاسیک و مدرن را به بازار ارائه می‌دهد.

از جمله ویژگی‌های شورت‌های اوزتاش می‌توان به : دوخت تمیز و دقیق، الیاف ضد حساسیت و نرم، توجه به جزئیات، راحت بودن‌ و دوام بالا اشاره کرد.

برند آداک   ( Adak) 

برند آداک را می‌توان یکی از مشهورترین برندهای تولید کننده لباس زیر در ایران دانست که در طراحی‌های خود همواره نوآوری داشته و محصولاتی با بهترین کیفیت را به بازار عرضه کرده است. 

شورت‌های این برند دارای جنسی تنفس پذیر و بادوام بوده و از رضایت بالایی در بین مشتریان برخوردارند. پک‌ شورت مردانه آداک را با قیمت اقتصادی و کیفیت بسیار عالی می‌توانید از سایت گروچا تهیه کنید.  

برند آنیت (Anit) 

برند ایرانی آنیت نیز با ارائه شورت‌های باکیفیت مردانه توانسته جایگاهی ویژه در بازار به دست آورد. این شورت‌ها با طراحی‌های جذاب، دوخت و برش حرفه‌ای، الیاف تنفس پذیر و ضدحساسیت می‌توانند انتخاب خوبی برای افراد مشکل پسند باشند. برند آنیت تمرکز ویژه‌ای روی راحتی و کیفیت محصولات خود دارد.

برند بیر اینجی (1Inci) 

در فهرست بهترین مارک شورت مردانه ترک برند بیر اینجی نیز قرار دارد که در بین استفاده‌کنندگان از اعتبار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید شورت‌هایی با کیفیت عالی، دوام بالا و طراحی منحصر به فرد را از این برند تهیه کنید. 

برند بیر اینجی به سلیقه و نیاز مشتریان خود توجه دقیقی داشته و محصولات آن در بین آقایان بسیار محبوب هستند.

برند بیر اینجی (1Inci)

نکات مهم برای خرید شورت باکیفیت مردانه

برای انتخاب بهترین مارک شورت مردانه خارجی باید به نکات خرید شورت مردانه توجه کنید این نکات عبارتند از:

کیفیت و برند 

خرید از برندهای معتبر به حفظ سلامتی ناحیه تناسلی کمک کرده و با پوشیدن شورت‌های باکیفیت این برندها، حس راحتی را تجربه خواهید کرد.

جنس

جنس شورت مردانه روی راحتی آن تاثیر مستقیم دارد. شورت‌های نخی باکیفیت بسیار نرم و راحت هستند. جنس‌های باکیفیت کاملا تنفس پذیر بوده و مانع از عرق سوز شدن و بوی نامطبوع خواهند شد.

نکات مهم برای خرید شورت باکیفیت مردانه

میزان پوشش

این امر نیز بستگی به راحتی و سلیقه شما دارد. ممکن است شما شورت‌هایی با پوشش بیشتر مانند مدل‌های پادار یا نیم‌پا را ترجیح بدهید یا اینکه بخواهید شورت ناحیه تناسلی را بهتر حمایت کرده و کوتاه‌تر باشد؛ که در این صورت باید از مدل اسلیپ استفاده کنید. 

رنگ و طراحی 

شورت‌هایی با رنگ و طرح ساده و کلاسیک با لباس‌های مختلف هماهنگ می‌شوند اما شورت‌های طرح‌دار خاص‌تر بوده و برای ایجاد تنوع گزینه مناسبی هستند.

مدل و استایل 

همان‌طور که پیش از این گفته شد، شورت‌های مردانه با مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و شما باید با توجه به نوع فعالیت، نوع شلوار، فرم بدن و راحتی خود بهترین مارک شورت مردانه خارجی یا ایرانی را انتخاب کنید. 

دوام و ماندگاری

برترین برندهای شورت مردانه خارجی، دارای دوام بالایی بوده و پس از شستشو فرم و کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. شما با خرید محصولی بادوام از برندهای مطرح تا مدت‌ طولانی از آن استفاده خواهید کرد بنابراین از نظر اقتصادی نیز خرید این محصولات به صرفه‌تر است.  

کمر شورت

کمر شورت باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و گشاد یا تنگ نباشد بلکه دقیقا اندازه شما باشد. کمر شورت‌های بی‌کیفیت به سرعت شل شده یا به دلیل فشار زیاد در پوست شما فرو می‌روند.

نکات مهم برای خرید شورت باکیفیت مردانه

جمع بندی

در این مقاله به معرفی بهترین مارک شورت مردانه خارجی و همچنین ایرانی پرداختیم. همان طور که گفته شد برندهای آداک، کلونت، بیر اینجی، اوزتاش و آنیت بهترین مارک‌های لباس زیر مردانه هستند که علاوه بر کیفیت بالا و مدل‌ها و طرح‌های جذاب از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. 

شورت‌های مردانه در ۳ مدل اسلیپ، پادار و نیم‌پا به بازار عرضه می‌شوند. هنگام خرید شورت مردانه باید به نکاتی مانند: دوام و ماندگاری، کمر شورت، مدل و استایل، رنگ و طراحی، میزان پوشش، جنس و کیفیت و برند آن توجه کنید. 

شما برای خرید شورت مردانه از برندهای خارجی و ایرانی می‌توانید به سایت گروچا مراجعه کرده و محصولات اصل را با قیمت مناسب و کیفیت عالی دریافت کنید.

سوالات متداول

بهترین شورت مردانه خارجی دارای چه ویژگی‌هایی است؟

برش و دوخت دقیق و تن‌خور مناسب
راحتی
جنس تنفس‌پذیر و باکیفیت
حمایت کافی از ناحیه تناسلی
دوام بالا
ضد حساسیت
دفرمه نشدن پس از شستشو
باکیفیت بودن کش کمر 

هرچند وقت یک‌بار باید شورت را عوض کنیم؟

شورت‌ها را پس از ۶ تا ۱۲ ماه می‌توانید عوض کنید. میزان استفاده و نحوه نگهداری آن‌ها در دوام‌شان کاملا موثر است. زمانی که یک شورت‌ فرم، لطافت و حالت ارتجاعی خود را از دست بدهد باید آن‌ را تعویض کنید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x