راهنمای خرید محصولات

بهترین شورت مردانه از نظر جنس کدام است؟

شورت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین لباس‌های زیر برای آقایان به‌حساب می‌آید که در طرح و مدل‌های متنوع در بازار موجود است. از جمله مهمترین مواردی که در هنگام خرید بهترین شورت مردانه بایستی به آن توجه کنید، جنس آن، سایز و مدل شورت است.

یک انتخاب مناسب به شما کمک می‌کند تا پوست بدنتان از سایر باکتری‌ها، بیماری‌های عفونی و… در امان باشد. همانطور که می‌دانید جنس شورت جزو مهمترین نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید تا پوستتان دچار آسیب نشود.

اما چگونه می‌توان بهترین جنس شورت که با معیار و شرایط شما مناسب باشد را پیدا کرد؟ ما در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را مورد بررسی قرار دهیم تا به کمک آنها با بهترین جنس شورت مردانه آشنا شده و در مورد برندهای معتبری مانند برند کلونت، آنیت، نیکوتن پوش، کیان تن پوش و اوزتاش که بهترین مارک شورت مردانه را تولید می‌کنند، اطلاعات کاملی را به دست آورید.

با برندهای تولید کننده شورت مردانه بیشتر آشنا شوید، در ادامه به توضیح و معرفی محصول آنها پرداخته ایم:

برندکشورتوضیحات مختصر
Klontایرانبرندی ایرانی با تنوع بالا در شورت مردانه.
Anitترکیهبرندی ترکیه ای که شورت مردانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می کند.
Nikoten پوش (Nikoten پوش)ایرانبرندی ایرانی با سابقه که با برندهای بین المللی رقابت می کند.
Kiyan Tan Poushایرانبرندی ایرانی که از سال 1986 فعالیت می کند و به خاطر شورت های با کیفیت و مقرون به صرفه اش شناخته شده است.
Bir Inciترکیهبرندی ترکیه ای با شهرت جهانی در تولید شورت مردانه و زنانه با کیفیت بالا.
Fani Sacksایرانبرندی ایرانی که انواع شورت های محبوب و مقرون به صرفه را تولید می کند.
Oztaşترکیهبرندی ترکیه ای که شورت های مردانه با کیفیت بالا از 90% پنبه و 10% الاستین تولید می کند.

به گفته سایت Pantsandsocks لباس زیر مردانه یکی از مهترین بخش های پوششی مردانه است:

There is something special about wearing new pants. That fresh feeling as you take them from your drawer, the firmness of the cloth, taught over your skin, the gentle thwack of the waistband. It sets you up for the day – whatever you are doing.

برند کلونت

کلونت یک برند بزرگ و فعال ایرانی است که در زمینه تولید انواع لباس زیر فعالیت می‌کند. این مجموعه تجربه‌ای 8 ساله دارد که کار خود را از سال 1394 آغاز کرد و در مدت نسبتاً کوتاهی توانست جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کند.

اگر به دنبال مجموعه‌ای هستید که در زمره برندهای تولیدکننده بهترین شورت مردانه قرار دارند، به سراغ مارک کلونت بروید. این برند محبوب محصولات خود را در کیفیت بالا و تنوع گسترده به بازار عرضه می‌کند. 

کلونت یک برند بزرگ و فعال ایرانی است که در زمینه تولید انواع لباس زیر فعالیت می‌کند.

کلونت تولید تمام لباس زیرهای مردانه و زنانه را در دستور کار خود قرار داده است اما برخی از محصولاتش مانند شورت مردانه کلونت، زیر پوش کلونت و جوراب کلونت بسیار محبوب و مثال‌زدنی هستند. به طور کلی می‌توان گفت که محصولات برند کلونت از جمله راضی کننده‌ترین محصولات در هر فروشگاهی به حساب می‌آیند، پس با خیالی راحت از این برند خرید کرده و از انتخاب خود لذت ببرید.

خرید شورت مردانه برند کلونت

برند آنیت

یکی دیگر از برندهایی که در زمینه تولید بهترین شورت مردانه حرفی برای گفتن دارد، برند آنیت است. این برند پُرطرفدار، محصول کشور ترکیه بوده و انواع شورت‌های مردانه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌کند.

یکی دیگر از برندهایی که در زمینه تولید بهترین شورت مردانه حرفی برای گفتن دارد، برند آنیت است.

پس اگر به دنبال برندی هستید تا در تنوع و جنس در زمره بهترین‌ها قرار داشته باشد، به سراغ برند آنیت بروید.

خرید شورت مردانه برند آنیت

برند نیکوتن پوش

نیکوتن پوش یک برند محبوب ایرانی است که در سال 1375 توسط علی مهرابی در تبریز راه اندازی شد. به عنوان یکی از برندهای اصلی حاضر در لیست “بهترین مارک شورت مردانه” نیکوتن‌پوش با تولیدات با کیفیت خود توانسته با برندهای شناخته شده در جهان همچون نایک، پوما و… رقابت کند. 

نیکوتن پوش یک برند محبوب ایرانی است که در سال 1375 توسط علی مهرابی در تبریز راه اندازی شد.

 برند نیکوتن پوش با پیشرفت فوق‌العاده خود موفق شد تا ۵۵ شعبه را راه‌اندازی کند. نیکوتن پوش انواع لباس زیرهای مردانه را در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها تولید و روانه بازار کرده است.

از جمله موفقیت‌های این برند که در زمره بهترین شورت مردانه نیز قرار دارد، می‌توان به کسب استاندارد ایمنی و بهداشت OHSAS 18001 از کشور استرالیا، و گواهینامه بین‌المللی استاندارد OEKO-TEX 100 از کشور سوئیس، استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001، استاندارد زیست محیطی ISO 14001 و استاندارد ایمنی و بهداشت OHSAS 18001 اشاره کرد.

خرید شورت مردانه برند نیکو تن پوش

برند کیان تن پوش

برند کیان تن پوش به‌عنوان یک مجموعه محبوب و معروف در ایران، از سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرده است. این تولیدی که ابتدا با نام کیان شروع به کارکرد، هدف خود را تولید انواع زیرپوش و لباس زیر با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت قرار داد.

برند کیان تن پوش به‌عنوان یک مجموعه محبوب و معروف در ایران، از سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرده است.

امروزه برند کیان تن‌پوش با تلاش و پشتکار فراوان توانست از جمله خوش پوش ترین و بهترین شورت مردانه را تولید کرده و به مجموعه‌های شناخته شده در زمینه لباس زیر، تبدیل شود.

استفاده از مواد اولیه مرغوب و کاملاً بهداشتی، به‌کارگیری تکنولوژی روز دنیا و کنترل کیفیت در کلیه مراحل، سبب شد تا برند کیان تن‌پوش بتواند بهترین شورت مردانه از نظر پزشکی را تولید کرده و محصولاتی باکیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا را به مشتریان خود ارائه دهد.

خرید شورت مردانه برند کیان تن پوش

برند بیر اینجی

بیر اینجی یک برند پرطرفدار در کشور ترکیه است که در زمینه تولید لباس زیرهای زنانه و مردانه شهرت جهانی دارد. این برند محبوب به کیفیت محصولات خود بسیار اهمیت داده و همیشه از مواد درجه یک استفاده می‌کند.

بیر اینجی یک برند پرطرفدار در کشور ترکیه است که در زمینه تولید لباس زیرهای زنانه و مردانه شهرت جهانی دارد.

بنا به گفته بسیاری از کاربران در فضای مجازی، برند بیر اینجی در چند سال اخیر به‌عنوان یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگانی که بهترین شورت مردانه را تولید می‌کنند، شناخته شده است. پس اگر به دنبال یک برند پرطرفدار ترک هستید که محصولی خاص و با طول عمر بالا را به شما ارائه دهد، به سراغ برند بیر اینجی بروید.

خرید شورت مردانه برند اینجی

برند فانی ساکس

فانی ساکس یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی است که محصولاتی متنوع و عامه پسند را تولید و روانه بازار می‌کند. فانی ساکس جزو برندهایی به‌حساب می‌آید که بهترین شورت مردانه موجود در بازار را تولید می‌کند؛ دوخت محکم و جنس پارچه آنها مهر تاییدی بر این ادعا خواهد بود.

فانی ساکس یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی است که محصولاتی متنوع و عامه پسند را تولید و روانه بازار می‌کند.

تولیدات اصلی این برند، لباس زیر است؛ بااین‌حال در زمینه تولید انواع جوراب‌های مردانه، زنانه و بچگانه و انواع زیرپوش‌های مردانه نیز فعالیت دارد.

خرید شورت مردانه برند فانی ساکس

برند اوزتاش

اگر به دنبال بهترین برند شورت مردانه ترکی هستید که دوخت بسیار باکیفیتی داشته باشد، به سراغ برند اوزتاش بروید. این برند یکی از پرفروش‌ترین و معروف‌ترین برندها، در زمینه تولید بهترین شورت مردانه به‌حساب می‌آید که جنس محصولاتش 90 درصد پنبه و 10 درصد الاستین است.

اگر به دنبال بهترین برند شورت مردانه ترکی هستید که دوخت بسیار باکیفیتی داشته باشد، به سراغ برند اوزتاش بروید.

این برند به کش‌های محکم و جنس پارچه‌های مرغوب شهرت دارد. تقریباً تمامی مدل‌های شورت مردانه در طرح و رنگ‌های مختلف توسط برند اوزتاش تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

خرید شورت مردانه برند اوزتاش

بهترین شورت مردانه از نظر جنس کدام است؟ 

شورت‌های مردانه جنس‌های مختلفی داشته و اغلب از ترکیب الیاف‌های نخ پنبه (کتان)، ابریشم، ویسکوز (گیاهی)، لاکرا (اسپندکس یا الاستان)، نایلون (پلاستیک)، فلانل (پشمی) و … تولید می‌شوند. به‌طورکلی می‌توان گفت که شورتی که جنس آن نخ پنبه یا همان نخی باشد، بهترین شورت مردانه از نظر جنس خواهد بود؛ اما این نکته نیز وجود دارد که مقاومت این جنس از لباس زیر، کمتر از بقیه الیاف‌ها است.

شورت‌هایی که جنس آن‌ها الاستان (یک فیبر مصنوعی) است معمولاً حالت ارتجاعی و کشسانی داشته و بهترین شورت برای مردان در هنگام ورزش و فعالیت‌های شدید به‌حساب می‌آیند. شورت‌هایی که جنس آنها نایلون و یا پلی استر است نیز برای برخی از افراد حساسیت ایجاد می‌کنند، از این رو در انتخاب جنس شورت می‌بایست به حساسیت داشتن شخص حتماً توجه شود.

کلام آخر 

امروزه طراحان و تولیدکنندگان سراسر دنیا، شورت‌های مردانه باکیفیت و متنوعی را طراحی و به بازار عرضه می‌کنند. چرا که این محصول تا حد زیادی روی سلامت مردان و کیفیت زندگی آن‌ها اثرگذار اسن بنابراین بهترین جنس شورت مردانه‌ای که تهیه می‌کنید بایستی با شرایط آب‌وهوایی محل زندگی‌تان سازگار بوده و با نوع کسب و کاری که دارید و فعالیت‌های روزمره‌تان نیز متناسب باشد.

ما در این مقاله سعی کردیم تا چند نمونه از برندهای محبوب و معروفی که بهترین شورت مردانه را تولید کرده و در دسترس شما عزیزان قرار داده‌اند، معرفی کنیم. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد. 

سوالات متداول 

آیا شورت مردانه می‌تواند در باروری آنها تاثیر گذار باشد؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که بله استفاده از شورت‌های مردانه تنگ در طولانی‌مدت باعث ایجاد اختلال در باروری مردان می‌شود.

برای روزهای گرم تابستان بهتر است مردان از چه جنس شورتی استفاده کنند؟

جنس نخی مناسب‌ترین جنس شورت برای روزهای گرم تابستان است، زیرا علاوه بر شستشوی راحت از عرق‌سوز شدن پوست بدن نیز جلوگیری می‌کند.

در هنگام انتخاب بهترین شورت مردانه علاوه بر جنس آن، باید به چه نکات دیگری توجه کرد؟

علاوه بر جنس شورت‌های مردانه، سایز و اندازه آن نیز معیار بسیار مهمی است که بایستی کاملاً متناسب و مطابق با اندازه بدن فرد باشد، طوری که هم احساس راحتی در آن داشته باشید و هم حافظ سلامتی بدنتان باشد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x