راهنمای خرید محصولات

معرفی بهترین مارک سوتین سایز بزرگ

پیدا کردن بهترین مارک سوتین سایز بزرگ با دشواری‌هایی همراه است. این نوع سوتین‌ها باید به خوبی سینه‌ها را پشتیبانی کرده و در تن راحت باشند؛ علاوه بر آن زیبایی و ظرافت نیز همواره یک آیتم مهم برای زنان بوده که این ویژگی را بیشتر در برندهای مطرح سایز بزرگ می‌بینیم.

بهترین برندهای سوتین سایز بزرگ عبارتند از: نیو، شاندرمن، آداک، اِما، بارون، ژینا، ینی اینجی و لَوِندِر که هر یک از این برندها را در ادامه بررسی خواهیم کرد. این برندها با طراحی حرفه‌ای و توجه به ریزترین نکات برای تولید محصولی ایده‌آل، توانسته‌اند بالاترین رضایت را در بخش سوتین‌های سایز بزرگ به دست آورند.

انواع مدل‌های سوتین‌ با سایز بزرگ شامل: فول کاور، مینی مایزر، پوش آپ، نیم‌کاپ، توری، اسفنجی نازک، فنردار، نیم‌تنه و سوتین ورزشی زنانه است که هر شخص با توجه به راحتی و سلیقه خود گزینه‌ای را انتخاب می‌کند. 

بهترین مدل سوتین سایز بزرگ باید دارای طراحی ارگونومیک و بندهای مقاوم بوده و از پارچه‌های بادوام  تنفس‌پذیر ساخته شده باشد، تا فرد با پوشیدن آن احساس راحتی کند. در سایت گروچا برترین سوتین‌های سایز بزرگ با تنوع بالا و کیفیتی مطلوب قرار داده شده تا شما بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. 

در این جدول تعدادی از مدل ها درج شده که در ادامه به صورت کامل مدل ها و برندها بررسی شده اند

مدلبرند
Neev نیو پرلون کد ۲۵۲۰Neev نیو
Neev نیو میکروفایبر و دانتل فنردار کد ۲۴۲۸Yeni Inci ینی اینجی
Neev نیو میکروفایبر نخ و دانتل کد ۹۱۱Barone بارون
Neev نیو دانتل پرسی و شلاقی کد ۲۵۳۵Shandeman شاندرمن
Yeni Inci ینی اینجی مینی‌مایزر بدون فنر کد ۱۹۶۰Adak آداک
Yeni Inci ینی اینجی مینی‌مایزر سه تکه تور بدون فنر کد ۱۹۱۵Ema اما
Yeni Inci ینی اینجی مینی‌مایزر زنبوری پرسی بدون فنر کد ۱۷۰۰ژینا
Barone بارون مینی مایزر دانتل و پرلون فنردار کد ۱۰۳۰Lavender لوندر

به نقل از سایت Goodhousekeeping پیدا کردن سوتین سایز بزرگ با کیفیت یک مشکل بزرگ است:

Because bras aren’t always designed for larger chest sizes, it’s difficult to find a bra that properly fits and feels comfortable, supportive and flattering. Plus, because bras for large breasts tend to be pricey, you’ll want to make sure you’re investing in ones that’ll last.

بهترین مارک‌های سوتین سایز بزرگ

بهترین مارک سوتین سایز بزرگ باید دارای طراحی حرفه‌ای و ارگونومیک بوده و سینه‌ها را به خوبی پشتیبانی کند؛ طوری که فرد پس از ساعت‌ها دچار کلافگی و احساس درد نشود. این نوع سوتین‌ها نیز مانند سایزهای کوچک باید از ظاهر زیبایی برخوردار باشند. تمامی برندهایی که در ادامه گفته خواهند شد دارای ویژگی‌های زیر هستند: 

  • مواد اولیه باکیفیت: این برندها از پارچه‌های باکیفیت و تنفس پذیر و مواد اولیه درجه یک استفاده کرده و شکل سوتین‌های آن‌ها در طول زمان تغییر نخواهد کرد.
  • پشتیبانی کامل از سینه‌ها: سوتین‌های این مارک‌ها با استفاده از کاپ‌های پهن و عمیق، بندهای پهن و طراحی حرفه‌ای، از سینه‌ها به خوبی پشتیبانی می‌کنند.
  • تنوع در رنگ و طرح: شما میتوانید انواع مدل‌های سایز بزرگ را با رنگ‌بندی متنوع در این برندها پیدا کنید. 
  • مناسب استفاده در موقعیت‌های مختلف: شما می‌توانید در موقعیت‌های خاص و برای استفاده روزانه از سوتین‌های برندهای زیر استفاده کنید.
  • راحتی: تمامی سوتین‌های طراحی شده توسط مارک‌هایی که در ادامه گفته خواهد شد، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فرد پس از استفاده طولانی کاملا حس راحتی خواهد داشت.

در ادامه به معرفی مارک‌های معتبر سوتین برای سینه‌های بزرگ می‌پردازیم.

برند نیو Neev 

این برند یکی از مشهورترین مارک‌های سایز بزرگ بوده که به راحتی و کیفیت توجه ویژه‌ای دارد؛ همچنین مارک نیو با طراحی‌های منحصربفرد به محبوبیت بالایی رسیده است. 

برند ینی اینجی Yeni Inci

این برند نیز جایگاه خاصی در بین مدل‌های سوتین راحت برای سایز بزرگ پیدا کرده است. طراحی مدرن و راحت و کیفیت بالای مواد از جمله ویژگی‌های محصولات این مارک است.

برند بارون Barone

 این برند معتبر نیز به تولید سوتین برای سینه‌های بزرگ می‌پردازد. محصولات این مارک از دوام بسیار بالایی برخوردارند. 

بهترین مارک‌های سوتین سایز بزرگ

برند شاندرمن Shanderman

برند شاندرمن نیز با نوآوری در طراحی محصولات و ارائه سوتین‌هایی با کیفیت، ضد حساسیت و راحت توانسته است رضایت بالایی در بین مشتریان سایز بزرگ به دست آورد.

برند آداک Adak

این برند از پیشتازان عرصه تولید سوتین در ایران است که سینه‌بندهای سایز بزرگ آن با وجود راحتی و کیفیت بسیار بالا طرفداران زیادی دارند.

برند اِما Ema

برند اِما نیز در لیست بهترین مارک سوتین سایز بزرگ قرار می‌گیرد که علاوه بر کیفیت بالا از طراحی‌های مطابق با مد روز نیز برخوردار است. شما می‌توانید انواع مدل‌های سوتین زیبا برای سایز بزرگ را در این برند نیز پیدا کنید.

برند ژینا

مارک ژینا انواع لباس زیر برای سایز بزرگ را با استانداردهای بالا و طراحی‌های جذاب به بازار عرضه می‌کند.

برند لوندر Lavender

این برند نیز یکی دیگر از مارک‌های معتبر لباس زیر بوده که محصولاتی متنوع و باکیفیت با طراحی مناسب به بازار عرضه می‌کند.

بهترین مارک‌های سوتین سایز بزرگ

معرفی مدل‌های معروف هر برند

مدل‌های مشهور این برندها به شرح زیر است:

نیو

  • سوتین Neev نیو پرلون کد ۲۵۲۰
  • سوتین Neev نیو میکروفایبر و دانتل فنردار کد ۲۴۲۸
  • سوتین Neev نیو میکروفایبر نخ و دانتل کد ۹۱۱
  • سوتین Neev نیو دانتل پرسی و شلاقی کد ۲۵۳۵ 
سوتین برند نیو

ینی اینجی

  • سوتین جلو باز شو ینی اینجی Yeni Inci مینی‌مایزر بدون فنر کد ۱۹۶۰
  • سوتین Yeni Inci ینی اینجی مینی‌مایزر سه تکه تور بدون فنر کد ۱۹۱۵
  • سوتین Yeni Inci ینی اینجی مینی‌مایزر زنبوری پرسی بدون فنر کد ۱۷۰۰

بارون

  • سوتین مینی مایزر دانتل و پرلون فنردار Barone بارون کد ۱۰۳۰
  • سوتین مینی مایزر تور و دانتل فنردار Barone بارون کد ۴۰۳۰
  • سوتین گیپور و پرلون کش پهن بدون فنر Barone بارون کد ۵۲۷

شاندرمن

  • سوتین پرلون فنر‌دار Shanderman شاندرمن کد ۲۳۸۵ 
  • سوتین دانتل فنر‌دار Shanderman شاندرمن کد ۲۳۲۰ 
سوتین شاندرمن

آداک

  • سوتین مینی مایزر نخی شیشه‌ای بدون فنر Adak آداک کد ۷۲۱
  • سوتین پرسی پرلون شیشه‌ای بدون فنر Adak آداک کد ۶۴۴
  • سوتین پرسی پرلون شیشه‌ای بدون فنر Adak آداک کد ۶۴۵
سوتین برند آداک

اما

  • سوتین مینی مایزر پرسی استرچ بدون فنر Ema اما کد ۳۰۲۲
  • سوتین مینی ‌مایزر پرلون بدون فنر Ema اما کد ۳۶۱۰

ژینا

  • ست شورت و سوتین توری فنردار ژینا کد ۴۲۴۲
  • سوتین مینی‌مایزر پرسی نخی بدون فنر ژینا کد ۴۴۴
سوتین برند ژینا

لوندر

  • سوتین تور و پرلون فنردار Lavender لوندر گلدوزی کد ۲۰۹۰
  • سوتین پرلون فنردار Lavender لوندر کد ۳۵۲۵
سوتین برند لوندر

راهنمای خرید سوتین برای سینه‌های بزرگ

انتخاب لباس زیر مناسب برای زنان با سینه بزرگ همواره دشوار بوده اما آنها با دقت به موارد زیر می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

نکات مهم برای خرید سوتین سایز بزرگ

نکات زیر به شما کمک می‌کند تا بهترین مارک سوتین سایز بزرگ را انتخاب کنید.

  • دستک‌های سوتین: قسمت دستک‌های سوتین باید راحت بوده و از مواد بادوام ساخته شده باشد. بطور کلی برندهای معتبر به ریزترین جزئیات نیز توجه کرده و کیفیت بالا را در تمامی قسمت‌ها شاهد هستیم.
  • تحمل وزن سینه‌ها: مهم‌ترین ویژگی یک سوتین سایز بزرگ توانایی تحمل وزن سینه‌ها و پشتیبانی کامل آنهاست؛ طوری‌ که پس از ساعت‌ها استفاده حس درد و خستگی به فرد ندهد. 
  • اندازه صحیح: سوتین را مطابق با اندازه خود انتخاب کرده و از راهنمای سایز سایت گروچا نیز کمک بگیرید. سوتینی که از قسمت پشت به بالا جمع شود برای سایز شما کوچک است.
  • توجه به موقعیت مورد استفاده: برخی سوتین‌های سایز بزرگ برای موقعیت‌های خاص و لباس‌های مجلسی طراحی شده‌اند اما بعضی دیگر برای استفاده روزمره مناسبند.
  • برند و کیفیت: توجه به برند و کیفیت برای سایزهای بزرگ از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا سوتین‌های بزرگ سایز باید وزن سینه‌ها را به خوبی تحمل کرده تا فرد دچار آسیب نشود و سینه‌بندهای سایز بزرگ از برندهای معتبر این‌ کار را به خوبی انجام می‌دهند. 
  • طراحی زیبا و دوخت تمیز: این مورد نیز علاوه بر افزایش طول عمر سوتین، به شما تن‌خوری جذاب خواهد داد که هر یک از برندهای معرفی شده دارای طراحی حرفه‌ای و دوختی تمیز هستند.
  • داشتن راهنمای دقیق سایز: اگر بصورت اینترنتی خرید می‌کنید حتما از سایتی خریدتان را انجام دهید که محصولات آن دارای راهنمای دقیق سایز باشند.
راهنمای خرید سوتین برای سینه‌های بزرگ

انواع سوتین‌های سایز بزرگ

هنگام انتخاب بهترین مارک سوتین سایز بزرگ باید به مدل آن نیز دقت کرده و مدلی متناسب با نیاز خود خریداری کنید. انواع سوتین‌های سایز بزرگ شامل موارد زیر هستند.

  1. پوش آپ: این مدل از سوتین‌ها، سینه‌ها را به سمت بالا برده و لیفت می‌کنند. شما می‌توانید برای لباس‌های مجلسی از این سینه‌بند استفاده کنید. 
  2. نیم کاپ: این مدل سوتین شبیه مدل بالکنی نیمی از فضا را پوشانده و با حالت درز دار و کوتاه کاپ‌ها ظاهری گرد به سینه‌ها می‌دهد.
  3. فول کاور: اگر یک پوشش کامل می‌خواهید که سینه‌ها را بالا برده و خط سینه ایجاد کند سوتین فول کاور بهترین انتخاب است. 
  4. مینی مایزر: کسانی که می‌خواهند سینه‌های خود را کوچکتر نشان دهند باید از این نوع سوتین استفاده کنند. 
  5. سوتین فنردار: این مدل سوتین حالتی زیبا به سینه‌ها داده و آنها را لیفت خواهد کرد. 
  6. مدل توری: اگر می‌خواهید سینه‌ها فرم گردی به خود بگیرند و شما احساس راحتی کاملی نیز داشته باشید مدل‌های توری را امتحان کنید.
  7. سوتین ورزشی: افرادی با سینه‌های سنگین بیشتر دچار افتادگی سینه‌ها خواهند شد، برای جلوگیری از این امر از سوتین‌های سایز بزرگ ورزشی کمک بگیرید.
  8. نیم‌تنه: راحتی، پشتیبانی کامل از سینه‌ها و ظاهر جذاب مواردی است که در نیم‌تنه‌ها وجود دارد. 
  9. سوتین اسفنجی نازک سایز بزرگ: سوتین‌های اسفنجی معمولا برای سایزهای کوچک استفاده می‌شوند اما مدل‌هایی با اسفنج نازک و ظریف برای فرم‌دهی سینه‌های پر نیز کاربرد دارند.
انواع سوتین‌های سایز بزرگ

کلام آخر

در این مقاله با بهترین مارک سوتین سایز بزرگ و تمامی موارد مربوط به آن آشنا شدید. این برندهای برتر شامل: نیو، شاندرمن، آداک، اِما، بارون، ژینا، ینی اینجی و لوندر می‌شوند. که هر یک دارای مدل‌ها و رنگ‌بندی متنوعی نیز هستند. 

یک سینه‌بند سایز بزرگ باید برای استفاده طولانی مدت مناسب بوده و حس ناراحتی و درد به فرد ندهد؛ همچنین از مواد باکیفیت و پارچه‌های تنفس پذیر ساخته شده باشد تا هوا روی پوست در جریان باشد و فرد عرق نکند. 

هنگام خرید این نوع سوتین‌ها به برند آنها باید توجه ویژه‌ای داشته باشید زیرا افراد با سینه‌های درشت بیشتر در معرض افتادگی سینه قرار دارند؛ بنابراین بهتر است از محصولات استاندارد و برندهای معتبر خرید کنید. تمامی این برندهای مشهور در سایت گروچا موجود بوده و می‌توانید از بین مدل‌های متنوع، طرحی باب میل خود پیدا کنید.

سوالات متداول

سوتین‌های سایز بزرگ شامل چه مدل‌هایی می‌شوند؟

سینه‌بندهای بزرگ سایز در مدل‌های مینی مایزر، فول کاور، پوش آپ، توری، اسفنجی نازک، نیم‌کاپ،  فنردار، سوتین ورزشی و نیم‌تنه به بازار عرضه می‌شوند.

برای انتخاب بهترین مارک سوتین سایز بزرگ باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

باید به مواردی نظیر: قسمت پشت سوتین، توانایی تحمل وزن سینه‌ها، اندازه صحیح، توجه به موقعیت مورد استفاده، برند و کیفیت، طراحی زیبا و دوخت مرتب و داشتن راهنمای دقیق سایز توجه کنید.

برای جلوگیری از افتادگی سینه‌های بزرگ باید از چه سینه‌بندی استفاده کرد؟

استفاده از سوتین مناسب همچنین استفاده از سوتین‌های ورزشی هنگان ورزش بهترین گزینه برای جلوگیری از افتادگی سینه‌های بزرگ هستند.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x