آرایشی، بهداشتی و سلامت

بهترین مارک سوتین ترکیه برای خرید

 همان‌طور که میدانید یکی از مهم‌ترین لباس‌ها برای بانوان و دختران جوان، سوتین است که علاوه بر محافظت از سینه‌ها نقش مهمی را در شکل‌دهی بالاتنه زنان به‌ویژه در هنگام پوشیدن لباس شب، ایفا می‌کند.

از این رو رقابت در بین برندهای مختلف لباس زیر در داخل و خارج از کشور مشاهده می‌شود که در تلاش‌اند تا باکیفیت‌ترین لباس‌زیرها را به بازار عرضه نمایند. امروزه برندهای مختلف ترکیه‌ای توانسته‌اند با تولید شیک‌ترین و باکیفیت ترین لباس زیر زنانه، محبوبیت قابل توجهی را در بین بانوان به دست آورند.

کشور ترکیه محصولات خود از جمله لباس زیر را به کشورهای متعددی مانند آلمان، عربستان سعودی، هلند، ایران، فرانسه، یونان، کانادا، مجارستان و … صادر می‌کند.

هدف ما از نوشتن این مقاله شناخت بهترین مارک سوتین ترکیه برای خرید و معرفی ده مدل برتر سوتین خارجی است. از جمله این مدل‌ها می‌توان برندهای ینینچی یا ینی اینجی، آنیل، اِن بی بی، سوون، پنتی، کوتون، ویکتوریا سیکرت، فرانکلی دارلینگ و کلوین کلاین را نام برد که در ادامه به‌صورت مفصل در موردشان صحبت خواهیم کرد. کدام شورت برای شما مناسب‌تر است؟ بررسی انواع شورت زنانه و کاربرد آنها را توضیح داده ایم، حال در این مقاله به بررسی بهترین مارک سوتین ترکیه می‌پردازیم. در این بخش معرفی کوتاهی از بهترین مارک سوتین ترکه آورده ایم و در ادامه به معرفی کامل آنها پرداخته ایم:

برندسال تاسیستوضیحات
Yeni Inci1964ارائه دهنده ی انواع سوتین با کیفیت بالا در رنگ ها و طرح های مختلف. یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندها در ترکیه.
Anıl1980یکی از محبوب ترین برندهای سوتین در ترکیه، که به خاطر لباس زیر جذاب و با کیفیت بالا شناخته شده است. سوتین ها را در سایزهای مختلف به فروش می رساند و سایر محصولات لباس زیر از جمله شورت، ست های لباس زیر فانتزی، لباس خواب و لباس های چسبان را نیز ارائه می دهد. سوتین های آنیل به دلیل قیمت نسبتاً بالا شناخته شده اند.
NBB1974در سال 1974 تاسیس شد و در سال 1993 بر تولید سوتین تمرکز کرد. همچنین با نام تجاری Loya Turkey شناخته می شود. سوتین های آنها با سه اصل اصلی طراحی شده اند: کیفیت بالا، همگام با مد روز و طرح های منحصر به فرد. گزینه ای مناسب برای کسانی که به دنبال تعادل بین کیفیت، طراحی و قیمت مناسب هستند.
Süwen2005این برند که در استانبول واقع شده است، سوتین و شورت های اصلی ترکیه را تولید می کند. آنها طیف گسترده ای از لباس زیر از جمله لباس های روزمره، سوتین های بارداری و شیردهی را ارائه می دهند. آنها همچنین خرید آنلاین و تخفیف ارائه می دهند.
PenTi1950این برند علاوه بر سوتین و شورت، جوراب، لباس ساحلی، لباس راحتی و سایر محصولات را نیز تولید می کند. آنها بیش از 300 فروشگاه در ترکیه دارند و محصولات خود را در 43 کشور دیگر به فروش می رسانند. PenTi همچنین خرید آنلاین را ارائه می دهد.
Kotton1998Kotton که در سال 1998 تاسیس شد، تلاش می کند تا لباس زیر با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را به مشتریان خود ارائه دهد. تا پایان سال 2015، آنها 362 فروشگاه در 25 کشور مختلف افتتاح کرده بودند. علاوه بر لباس زیر، آنها همچنین لباس برای زنان، مردان و کودکان تولید می کنند.

مارک ینینچی ترکیه

 برندهای متعددی در ترکیه مشغول به فعالیت در زمینه تولید لباس‌های زیر هستند؛ از این رو رقابت بین آن‌ها به‌وضوح مشاهده می‌شود. در بین این مارک‌ها، برند ینینچی یا ینی اینجی برندی معروف و محبوب در ترکیه است که فعالیت خود را از سال 1964 شروع کرده است. برند Yeni Inci انواع لباس‌های زیر را باکیفیت بالا و طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند. 

مارک سوتین ینینچی ترکیه

 شورت و سوتین‌های منحصربه‌فرد و جذاب ینی اینجی که از بهترین مارک سوتین ترکیه به‌حساب می‌آیند، شهرت جهانی دارند. اگر شما نیز می‌خواهید لباس زیرهای خود را از این برند پرطرفدار خریداری کنید، به سایت ما سری زده و هر رنگ و طرحی را که مدنظرتان است، انتخاب نمایید.

خرید سوتین ینینچی ترکیه

مارک آنیل ترکیه

یکی از محبوب‌ترین برندهای لباس‌زیر ترک، مارک آنیل است که با ارائه جذاب‌ترین و باکیفیت‌ترین لباس‌زیرها توانسته در زمره پر فروش‌ترین‌ها قرار بگیرد.

این برند که به‌عنوان بهترین مارک سوتین ترکیه نیز شناخته می‌شود، از سال 1980 شروع به فعالیت کرده و محصولاتی مانند سوتین آنیل در سایزهای مختلف، شورت، ست لباس‌زیر فانتزی، پیژامه، بدنه و… را برای بانوان و دختران جوان تولید می‌کند.

مارک سوتین آنیل ترکیه

برند آنیل اکثر لباس‌زیرهای خود را به‌صورت فانتزی تولید می‌کند، اما برند ترکیه‌ای آنیل لباس‌زیرهای ساده و راحت را نیز در کنار لباس‌زیرهای فانتزی تولید می‌کند.

اگرچه قیمت سوتین و دیگر محصولات ترکی این برند نسبتاً بالا است اما کیفیت بالا، تنوع در مدل‌ها و… موجب شده تا افراد بسیاری از آن خرید کنند.

مارک NBB ترکیه 

برند NBB ترکیه یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای لباس زیر در ترکیه است که در سال 1353 تأسیس و در سال 1392 فعالیت خود را به‌صورت جدی در زمینه تولید لباس‌زیر آغاز کرد.

انواع لباس زیرهای این شرکت در کشور ترکیه با نام لویا هم به فروش می‌رسند، از این رو مارک NBB ترکیه با نام تجاری Loya Turkey نیز شناخته می‌شود.

مارک سوتین NBB ترکیه 

این برند در تولید لباس‌های زیر خود از سه معیار اصلی استفاده می‌کند که شامل کیفیت بالا، همگامی با مد و طراحی منحصربه‌فرد و خاص می‌شود؛ بنابراین اگر بانوان می‌خواهند که بهترین مارک سوتین ترکیه را با قیمتی مناسب داشته باشند، باید به سراغ سوتین‌های ترکی NBB با طراحی منحصربه‌فرد، پارچه نرم و زیبا، مدل‌های مختلف و … بروند.

مارک سوون ترکیه 

اگر به دنبال بهترین برند سوتین ترک هستید، پیشنهاد ما به شما مارک سوون است. این برند محبوب که فعالیت خود را در استانبول و از سال 2005 آغاز کرده است، شورت و سوتین اصل ترک را تولید می‌کند.

مارک سوتین سوون ترکیه

یکی از دلایل محبوب بودن این برند تنوع در تولید است، به این صورت که مارک سوون از لباس‌های زیر روزانه گرفته تا لباس‌زیر دوران بارداری و شیردهی را ارائه می‌دهد. برند سوون همیشه به فکر مشتریان خود بوده و برای افرادی که نمی‌توانند به‌صورت حضوری خرید کنند، خرید اینترنتی را فراهم کرده است. برند سوون بهترین مارک سوتین ترکیه است که برای باکیفیت‌ترین لباس های زیر زنانه نیز تخفیف‌هایی را در نظر گرفته تا بازار خرید و فروش انواع لباس‌های زیر با برند سوون را داغ‌تر کند.

مارک پنتی ترکیه 

برند پنتی که یکی دیگر از بهترین مارک سوتین ترکیه به‌حساب می‌آید، در سال 1950 راه اندازی شده است. این برند پرطرفدار علاوه بر لباس زیر (شورت و سوتین ترکی)، جوراب، لباس ساحلی، لباس راحتی و… را نیز تولید می‌کند.

این برند 300 فروشگاه فعال در سراسر ترکیه دارد که محصولات خود را به 43 کشور جهان صادر می‌کنند. علاوه بر این از 109 فروشگاه در 29 کشور مختلف نیز برخوردار است.

مارک سوتین پنتی ترکیه

برند پنتی امکان خرید آنلاین را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بدون دردسر و یا اتلاف وقت، شیک‌ترین و به‌روزترین لباس‌های زیر را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهند.

مارک کوتون ترکیه 

 همانطور که میدانید لباس زیر جزو لباس‌های مهم برای خانم‌ها به شمار می‌رود؛ از این رو انتخاب یک لباس باکیفیت و کارآمد اهمیت بالایی دارد. شرکت کوتون، بهترین مارک سوتین ترکیه را تولید می‌کند و همواره در تلاش است تا باکیفیت‌ترین لباس‌ها را با قیمتی به‌صرفه به مشتریان خود ارائه دهد.

مارک سوتین کوتون ترکیه

این شرکت فعالیت خود را از سال 1998 شروع کرد و تا پایان سال 2015 میلادی موفق شد 362 فروشگاه را در 25 کشور مختلف افتتاح کند. این مجموعه محبوب و معروف علاوه بر تولید لباس‌های زیر، در مجموعه‌های مد زنان، مردان، کودکان و اکسسوری نیز فعالیت می‌کند.

مارک ویکتوریا سیکرت

همه ما نام برند ویکتوریا سیکرت را شنیده‌ایم، این برند معروف به‌عنوان باکیفیت‌ترین و بهترین برند لباس زیر در جهان شناخته شده است. این برند محصولات خود را با استفاده از پارچه‌های مرغوب تولید کرده و در بیشتر مدل‌های اسفنجی برای تزیین محصولات خود از نگین و سایر زیور آلات استفاده می‌کند.

مارک سوتین ویکتوریا سیکرت

تولید اصلی این برند لباس‌زیر است، اما در کنار آن جواهرات، عطر و سایر محصولات دنیای مد را هم تولید می‌کند.

از اصلی‌ترین دلایل موفقیت این برند پرطرفدار می‌توان به استفاده از بهترین مدل‌های جهانی در سال 1990 برای تبلیغ و نمایش محصولات، افتتاح برندی برای نوجوانان به نام صورتی که از فروش قابل توجهی برخوردار بود و فروش محصولات در سال 2008 به بعد در عرصه بین‌المللی و افتتاح فروشگاه‌های برند ویکتوریا سیکرت در سراسر کانادا و اروپا اشاره کرد. 

سایت Victoriassecretandco یکی از پیشتازان در صنعت ساخت سوتین در دنیا:

Victoria’s Secret & Co. (NYSE: VSCO) is a specialty retailer of modern, fashion-inspired collections including signature bras, panties, lingerie, casual sleepwear, athleisure and swim, as well as award-winning prestige fragrances and body care. VS&Co is comprised of market leading brands, Victoria’s Secret and Victoria’s Secret PINK, that share a common purpose of supporting women in all they do, and Adore Me, a technology-led, digital-first innovative intimates brand serving women of all sizes and budgets at all phases of life.

مارک فرانکلی دارلینگ

برند فرانکی دارلینگ یک برند بریتانیایی است که با بهترین مارک سوتین ترکیه رقابت می‌کند. این برند یکی از بهترین‌ها در زمینه تولید لباس زیرهای فانتزیست که کیفیت بالای محصولاتش زبان زد خاص و عام است.

مارک سوتین فرانکلی دارلینگ

محصولات برند فرانکی دارلینگ بسیار متنوع بوده و توسط یک بانوی انگلیسی طراحی می‌شود. با اینکه این برند در تولید محصولات خود کمی کند عمل می‌کند، اما کیفیت بالایی را به مردم ارائه می‌دهد. 

مارک کلوین کلاین

یکی دیگر از برندهای معروف لباس‌زیر، مارک کلوین کلاین است که طرفداران زیادی داشته و فروش بالایی دارد. این برند انواع لباس‌های زیر را در رنگبندی و سایزهای مختلف تولید می‌کند، اما ست نیم تنه و شورت زنانه آن از محبوب‌ترین محصولاتش به‌حساب می‌آید.

مارک سوتین کلوین کلاین

اگر به دنبال برندی هستید که در عین سادگی، شیک و زیبا بوده و از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد، پیشنهاد ما به شما خرید از مارک کلوین کلاین است.

کلام آخر بهترین مارک سوتین ترکیه

همانطور که میدانید انواع سوتین‌ها (سینه بندها) بر اساس شکل، جنس پارچه و مواردی از این قبیل تقسیم بندی می‌شوند. خانم‌هایی که قصد خریدن سوتین را دارند، علاوه ‌بر سایز مناسب، به دنبال بهترین مارک سوتین نیز می‌گردند؛ بنابراین ما در این مقاله سعی کردیم تا چند نمونه از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولید کننده سوتین را به شما معرفی کنیم تا با اطلاعات جامع‌تری خرید خود را انجام دهید. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد. 

سوالات متداول بهترین مارک سوتین ترکیه

در هنگام خرید لباس زیر باید به چه نکاتی توجه کرد؟

همان‌طور که میدانید لباس‌زیر به‌صورت مستقیم با بدن در ارتباط است از این رو در هنگام خرید باید به نکاتی مانند جنس لباس و سایز مناسب توجه کرد. 

برای خرید یک سوتین مناسب چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟

برای خرید سوتین مناسب، فاکتورهای بسیاری مانند مواد اولیه، میزان راحتی، سایزبندی استاندارد و … بایستی بررسی شود. 

چگونه سایز سوتین خود را تعیین کنیم؟

برای تعیین سایز سوتین خود موارد زیر را رعایت کنید.
گام اول: زیر سینه خودتان را اندازه بگیرید یک سوتین مناسب که در آن احساس راحتی دارید بپوشید. دقیقا مماس با خط زیرین سوتین و روی قفسه سینه متر را بچرخانید و اندازه بگیرید. مطمئن شوید که متر بدون هیچ پیچیدگی دور سینه قرار گرفته است. متر را نه خیلی شل و نه خیلی سفت نگه دارید. این کار را مقابل آینه انجام دهید تا از صاف بودن متر مطمئن باشید. گام دوم: کاپ سینه را اندازه بگیرید (سایز دور سینه) این کار را هم باید درحالی‌که سوتین پوشیده‌اید انجام دهید. از بزرگترین بخش سینه اندازه‌گیری را انجام دهید، کافی است متر را در جایی که نوک سینه قرار دارد بچرخانید. باز هم مطمئن شوید که متر در تمام دور سینه صاف قرار گرفته و هیچ پیچ خوردگی یا کشیدگی وجود ندارد.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x