روش‌های دریافت پشتیبانی

جهت ارتباط با کارشناسان گروچا می‌تونید از راه‌های زیر استفاده کنید:


چت آنلاین ^

یکی از سریعترین روش های دریافت مشاوره یا پشتیبانی، چت آنلاین گروچاست. با استفاده از چت آنلاین میتونید در 7 روز هفته و در تمام ساعات شبانه روز با کارشناسان گروچا صحبت کنید و به صورت آنی پاسختون رو دریافت کنید.

برای استفاده از این ویژگی کافیه روی آیکونی که در تصویر زیر مشخص شده، کلیک کنید تا پنجره پیام باز بشه. بعد از بازشدن پنجره، چندلحظه ای صبر کنید تا یکی از کارشناسان به شما متصل بشه و پیامتون رو پیگیری کنه.

چت آنلاین گروچا


فرم تماس با ما ^

یکی دیگه از راه های ارسال پیام، استفاده از صفحه «تماس با ما» هست.

1. ابتدا از لینک های پایین صفحه در ستون «گروچا» وارد صفحه «تماس با ما» بشید.

لینک تماس با ما

یا به صورت مستقیم روی دکمه زیر کلیک کنید تا وارد صفحه بشید.

صفحه تماس با ما

2. بعد از وارد شدن به صفحه، فرم زیر را مشاهده میکنید، حالا کافیه اطلاعات خواسته شده، مثل آدرس ایمیل و در صورت نیاز مرجع سفارشتون رو وارد کنید و در نهایت پیامتون رو بنویسید.

3. قبل از ارسال پیام لازمه که روی دکمه «من ربات نیستم» کلیک کنید و بعد از تیک خوردن باکس، پیامتون رو ارسال کنید.

فرم تماس با ما


تماس تلفنی ^

برای تماس تلفنی کافیه در ساعات اداری با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید و درخواستتون رو با کارشناسان گروچا مطرح کنید.

۸۸۶۷۱۷۲۹ - (۰۲۱)


تاریخچه سفارشات ^

اگر سفارشی ثبت کردید و درخواستی مرتبط با اون سفارش دارید، میتونید ار بخش سفارشات، پیامتون رو ارسال کنید.

1. ابتدا وارد حساب کاربریتون بشید و روی لینک «حساب کاربری من» کلیک کنید.

حساب کاربری گروچا

2. در صفحه جدید روی دکمه «تاریخچه و جزئیات سفارش» کلیک کنید.

تاریخچه و جزئیات سفارش

3. در این صفحه لیست تمام سفارشاتون رو میبینید. سفارشی که قصد دارید براش پیام ارسال  کنید رو پیدا کنید و روی دکمه «جزئیات» کلیک کنید.

جزئیات سفارش

4. حالا جزئیات سفارشتون رو میبینید، کافیه به پایین صفحه اسکرول کنید تا به بخش «افزودن یک پیام» برسید. از اینجا میتونید پیام دلخواهتون رو بنویسید تا کارشناسان گروچا خیلی زود اونو بررسی و پیگیری کنند.

ارسال پیام پشتیبانی


محصولات بازدیدشده

محصولی وجود ندارد

منو

مقایسه 0