روشهای دریافت پشتیبانی
جهت ارتباط با کارشناسان گروچا میتونید از راههای زیر استفاده کنید:
چت آنلاین ^
یکی از سریعترین روش های دریافت مشاوره یا پشتیبانی، چت آنلاین گروچاست. با استفاده از چت آنلاین میتونید در 7 روز هفته و در تمام ساعات شبانه روز با کارشناسان گروچا صحبت کنید و به صورت آنی پاسختون رو دریافت کنید.
برای استفاده از این ویژگی کافیه روی آیکونی که در تصویر زیر مشخص شده، کلیک کنید تا پنجره پیام باز بشه. بعد از بازشدن پنجره، چندلحظه ای صبر کنید تا یکی از کارشناسان به شما متصل بشه و پیامتون رو پیگیری کنه.
فرم تماس با ما ^
یکی دیگه از راه های ارسال پیام، استفاده از صفحه «تماس با ما» هست.
1. ابتدا از لینک های پایین صفحه در ستون «گروچا» وارد صفحه «تماس با ما» بشید.
یا به صورت مستقیم روی دکمه زیر کلیک کنید تا وارد صفحه بشید.
2. بعد از وارد شدن به صفحه، فرم زیر را مشاهده میکنید، حالا کافیه اطلاعات خواسته شده، مثل آدرس ایمیل و در صورت نیاز مرجع سفارشتون رو وارد کنید و در نهایت پیامتون رو بنویسید.
3. قبل از ارسال پیام لازمه که روی دکمه «من ربات نیستم» کلیک کنید و بعد از تیک خوردن باکس، پیامتون رو ارسال کنید.
تماس تلفنی ^
برای تماس تلفنی کافیه در ساعات اداری با شمارههای زیر تماس حاصل بفرمایید و درخواستتون رو با کارشناسان گروچا مطرح کنید.